Για εκδίωξή τους από γνωστή καφετέρια του Βόλου επειδή «είναι κακής ποιότητας πελάτες» κάνουν λόγο φαντάροι που υπηρετούν σε μονάδα της περιοχής.
«Είμαστε στο Entra στον Βόλο και μόλις μας διώξανε γιατί λένε ότι είμαστε κακής ποιότητας πελάτες επειδή είμαστε φαντάροι. Για γέλια, δεν ξαναπατάμε», ήταν το σχόλιο των παθόντων σε βίντεο που ανήρτησαν στα social media.
Απαντώντας στην καταγγελία, η καφετέρια αναφέρει:
Σχετικά με τις αναρτήσεις όσον αφορά το θέμα που δημιουργήθηκε σχετικά με αποπομπή των φαντάρων από το μαγαζί,η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ έχει να ξεκαθαρίσει τα εξής:
1ον) ουδέποτε έδιωξε πελάτες από το κατάστημα, απεναντίας προέβη σε μια σύσταση σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του δεδομένου ότι υπήρχαν κρατήσεις για συγκεκριμένη εκδήλωση.
2ον) στα 12 χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης θεωρούμε πως προσφέραμε απλόχερα τις υπηρεσίες μας απέναντι στους πελάτες μας,δεδομένου ότι τους θεωρούμε όλους ισάξιους και ισότιμους.
3ον) αντιλαμβανόμαστε την οποιαδήποτε παρανόηση έχει δημιουργηθεί επι του θέματος, γι αυτό και ως δείγμα καλής θέλησης και πρόθεσης καλούμε τους θιγεντες να έρθουν από το μαγαζί έτσι ώστε να βρεθεί η λύση στο συγκεκριμένο θέμα μέσω ΔΙΑΛΟΓΟΥ
Υ.Γ επουδενί δεν ενστερνιζόμαστε χαρακτηρισμούς τύπου «ρατσιστές, σκουπίδια κτλ» δεδομένου ότι έχουμε επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια το ποιον του χαρακτήρα μας είτε μέσω των διαπροσωπικών μας σχέσεων όσο και μέσω των επαγγελματικών.
πηγη
«Είμαστε στο Entra στον Βόλο και μόλις μας διώξανε γιατί λένε ότι είμαστε κακής ποιότητας πελάτες επειδή είμαστε φαντάροι. Για γέλια, δεν ξαναπατάμε», ήταν το σχόλιο των παθόντων σε βίντεο που ανήρτησαν στα social media.
Απαντώντας στην καταγγελία, η καφετέρια αναφέρει:
Σχετικά με τις αναρτήσεις όσον αφορά το θέμα που δημιουργήθηκε σχετικά με αποπομπή των φαντάρων από το μαγαζί,η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ έχει να ξεκαθαρίσει τα εξής:
1ον) ουδέποτε έδιωξε πελάτες από το κατάστημα, απεναντίας προέβη σε μια σύσταση σχετικά με την εύρυθμη λειτουργία του δεδομένου ότι υπήρχαν κρατήσεις για συγκεκριμένη εκδήλωση.
2ον) στα 12 χρόνια λειτουργίας της επιχείρησης θεωρούμε πως προσφέραμε απλόχερα τις υπηρεσίες μας απέναντι στους πελάτες μας,δεδομένου ότι τους θεωρούμε όλους ισάξιους και ισότιμους.
3ον) αντιλαμβανόμαστε την οποιαδήποτε παρανόηση έχει δημιουργηθεί επι του θέματος, γι αυτό και ως δείγμα καλής θέλησης και πρόθεσης καλούμε τους θιγεντες να έρθουν από το μαγαζί έτσι ώστε να βρεθεί η λύση στο συγκεκριμένο θέμα μέσω ΔΙΑΛΟΓΟΥ
Υ.Γ επουδενί δεν ενστερνιζόμαστε χαρακτηρισμούς τύπου «ρατσιστές, σκουπίδια κτλ» δεδομένου ότι έχουμε επιδείξει όλα αυτά τα χρόνια το ποιον του χαρακτήρα μας είτε μέσω των διαπροσωπικών μας σχέσεων όσο και μέσω των επαγγελματικών.
πηγη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου