ΣΙΝΕ

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Ανέκδοτο: Ταξιδεύει με το τρένο ένας τύπος και είναι στην ίδια καμπίνα με…

Ταξιδεύει με το τρένο ένας τύπος και είναι στην ίδια καμπίνα με μια κουκλάρα. Εκείνη γυμνασμένη, με καμπύλες με μίνι κτλ. εκείνος έχει πάθει πλάκα. Ίδρωνε, κρατιόταν, ξεροκατάπινε, ώσπου...
δεν κρατήθηκε και της λέει:...

«Ρε κοπελιά, συγνώμη που θα σου το προτείνω άλλα μου αρέσεις πολύ, θες να βγάλεις την μπλούζα σου και εγώ να σου δώσω 50€;»

«50€ για να βγάλω την μπλούζα μου;» του λέει αυτή με έκπληξη.

«Ναι και αν δεν με πιστεύεις πάρε τα 50€» και ανοίγει το πορτοφόλι και της τα δίνει.

Κάνει αυτή μία τακ, πετάει τη μπλούζα. Αυτός παθαίνει την πλάκα του ακόμα περισσότερο.

«Ρε κοπελιά,» της λέει ξανά σε λίγη ώρα «συγνώμη που θα σου το προτείνω άλλα, θες να βγάλεις και το σουτιέν και εγώ να σου δώσω 100€;»

Παίρνει αυτή το εκατοστάρικο βγάζει και το σουτιέν, αυτός να είναι έτοιμος να λιποθυμήσει. Μετά από λίγο της λέει ξανά:

«Καλή μου κοπέλα είσαι πολύ όμορφη, θα σου δώσω 200€ για να βγάλεις και το μίνι σου».

Βγάζει αυτή το μίνι και παίρνει τα 200€. Αυτός έχει αρχίζει να κοκκινίζει τόσο που δεν αντέχει και της λέει πάλι:

«Θες να σου δώσω 500€ να βγάλεις και το Στρινγκάκι σου;»

Παίρνει αυτή τα 500€ κάνει τακ βγάζει και το στρινγκάκι και έχει μείνει χωρίς τίποτα… Αυτός μένει κάγκελο έτοιμος για εγκεφαλικό:

«Πες μου πόσο θες» της λέει «να κάνουμε έρωτα μαζί αυτή τη στιγμή»
και αυτή του απαντάει:
«50€ κύριε τόσα παίρνω πάντα!»


Δεν υπάρχουν σχόλια: