Φέτος η Lacta με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου λανσάρισε μια διαφορετική καμπάνια:
Με τίτλο «Act For Love» παρουσίαζε όλες τις αποχρώσεις της αγάπης, φωτογραφίζοντας ζευγάρια ομοφυλόφιλα, από...
διαφορετικές φυλές, με αναπηρίες. «Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες και όρους. Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά. Γι’ αυτό και η αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες, που όλες αξίζουν να τις αγκαλιάσουμε» ήταν το σλόγκαν που συνόδευε τις εικόνες της αγαπημένης σοκολάτας.
Πρόσφατα όμως η εταιρεία προχώρησε σε μια ακόμα έξυπνη, απενοχοποιημένη κίνηση. Μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά μηνύματα μίσους που πυροδότησε η εκστρατεία της στα social media τα συγκέντρωσε σε μια αφίσα: «Ουστ. ΣΑΠΙΛΑ», «Ξερνάω... Δες σε τι σημείο έφτασε ο άνθρωπος», «Ρε δε πάτε καλά... Είστε άρρωστοι!», «Ψοφούλη και καλή ανεργία» είναι κάποια από τα σχόλια που εξασφάλισαν μια θέση στη νέα καμπάνια της Lacta, μια καμπάνια που αντικατοπτρίζει το καθημερινό πάρε-δώσε πουριτανισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Που καθρεφτίζει ένα μέρος της κοινωνίας μας.
Το μοναδικό σχόλιο που έκανε η εταιρεία στη νέα αφίσα; «Κράτα μόνο την αγάπη». Μαζί με ένα QR code το οποίο μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει για να διαγράψει τα μηνύματα μίσους. Χωρίς διδακτισμό, χωρίς υπερανάλυση, αφήνει το θεατή να βγάλει τα συμπεράσματά του – ή τουλάχιστον όποιον είναι δεκτικός σε κριτική και αυτοκριτική. Το πιο έξυπνο τρολάρισμα στα τρολ του διαδικτύου.
Με τίτλο «Act For Love» παρουσίαζε όλες τις αποχρώσεις της αγάπης, φωτογραφίζοντας ζευγάρια ομοφυλόφιλα, από...
διαφορετικές φυλές, με αναπηρίες. «Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες και όρους. Η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά. Γι’ αυτό και η αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες, που όλες αξίζουν να τις αγκαλιάσουμε» ήταν το σλόγκαν που συνόδευε τις εικόνες της αγαπημένης σοκολάτας.
Πρόσφατα όμως η εταιρεία προχώρησε σε μια ακόμα έξυπνη, απενοχοποιημένη κίνηση. Μερικά από τα πιο χαρακτηριστικά μηνύματα μίσους που πυροδότησε η εκστρατεία της στα social media τα συγκέντρωσε σε μια αφίσα: «Ουστ. ΣΑΠΙΛΑ», «Ξερνάω... Δες σε τι σημείο έφτασε ο άνθρωπος», «Ρε δε πάτε καλά... Είστε άρρωστοι!», «Ψοφούλη και καλή ανεργία» είναι κάποια από τα σχόλια που εξασφάλισαν μια θέση στη νέα καμπάνια της Lacta, μια καμπάνια που αντικατοπτρίζει το καθημερινό πάρε-δώσε πουριτανισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Που καθρεφτίζει ένα μέρος της κοινωνίας μας.
Το μοναδικό σχόλιο που έκανε η εταιρεία στη νέα αφίσα; «Κράτα μόνο την αγάπη». Μαζί με ένα QR code το οποίο μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει για να διαγράψει τα μηνύματα μίσους. Χωρίς διδακτισμό, χωρίς υπερανάλυση, αφήνει το θεατή να βγάλει τα συμπεράσματά του – ή τουλάχιστον όποιον είναι δεκτικός σε κριτική και αυτοκριτική. Το πιο έξυπνο τρολάρισμα στα τρολ του διαδικτύου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου