ΣΙΝΕ

Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Ο περιπτεράς... ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Είναι ένας περιπτεράς και κλαίει την μοίρα του μέσα στο περίπτερο..

-Θέλω να πεθάνω, δεν αντέχω άλλο θεέ μου! Δεν μου έχει μείνει τίποτα.. Μόνο αυτό το περίπτερο! Πως θα ζήσω?


Ξαφνικά ακούγεται μια φωνή..

-Ηρέμησε τέκνον μου.. Ο θεός είναι εδώ για σένα! Πούλα..

-Τι να πουλήσω? Τo περίπτερο?
-Ναι πούλα!
-Ποιος θα το πάρει τέτοιο αχούρι ?

-Πούλα σου λέω...

-Πόσο να το πουλήσω?
-100 εκατομμύρια

-Μα θεέ μου είναι δυνατόν?

-Πούλα σου λέω ο θεός είμαι λες να μην ξέρω?

Βάζει λοιπόν κι αυτός πωλητήριο 3:00 την νύχτα 100 εκατομμύρια.
Στις 3:10 χτυπάει ένας τύπος την πόρτα, του λέει:

-Φιλαράκι 100 εκατομμύρια κρατάω πάνω μου πάρτα!

Τα παίρνει και ο περιπτεράς και αρχίζει να χοροπηδάει από την χαρά του..

-Ευχαριστώ θεέ μου με έσωσες.. Πάνω που είχα απογοητ.....
-Καζίνο!

-Μα τι καζίνο? Θα πάω να τζογάρω όλη μου την ζωή?

-Καζίνο είπα..

-Μα δεν θέλω να τζογ.....
-Καζίνο σου είπα.. Ο θεός είμαι λες να μην ξέρω?

Τι να κάνει κι αυτός μπαίνει διστακτικά στο καζίνο..

-Black jack

-Μα θεέ μου πολύ τζογαδόρικο..Να μην πάω να παίξω λίγο φρουτάκια?

-Black jack!!!

-Μα είναι όλη μου η ζωή..
-black jack σου λέω, ο θεός είμαι λες να μην ξέρω?

Πάει κι αυτός ιδρωμένος από το άγχος να παίξει Black Jack.. Πάει να βάλει 10 ευρώ.....

-Όλα!

-Θεε μου δεν τα βάζω όλα με τίποτα, είναι όλη μου η ζωή! Δεν υπάρχει περίπτωση..

-Όλα!!!

-Δεν τα βάζω θεέ μου γιατί μου το κάνεις αυτό?

-ΌΛΑ!!!ο Θεός είμαι, λες να μην ξέρω?

Τα βάζει και ο άλλος όλα, κάνει τον σταυρό του έχει γίνει μούσκεμα στον ιδρώτα!

Σηκώνει το φύλλο του. 6.

-Πωωωω ρε π@@στη λέει τι κάνω τώρα? Τα έχασα όλα...

-Τράβα μην ανησυχείς!
Τραβάει 10.

-16 ρε γαμώτο το ήξερα.. Όλη μου η ζωή καταστράφηκε!!! Τα έχασα όλα!

-Τράβα!

-Μα σίγουρα? Να μην μείνω μήπως και καεί?

-Τράβα!
-Δεν τραβάω θα μείνω.. Μπορεί να καεί.. Είναι όλη μου η ζωή!

-ΤΡΆΒΑ ΕΊΠΑ!! Λες να μην ξέρω? Ο θεός είμαι!
Τραβάει 3 και Αρχίζει να Πανηγυρίζει!
-Ναιιιι..19 πολύ καλά!

-Τράβα!

-Ε μας κάνεις πλάκα θεέ μου τώρα.. Ειλικρινά δεν τραβάω με τίποτα! Με τίποτα!!!!!!
Εμφανώς εκνευρισμενος ο θεός λέει:

-ΤΡΆΒΑ ΡΕ ΕΊΠΑ.. Ο θεός είμαι..

-Απελπισμένος ο περιπτεράς τραβάει.........

2 και κάνει 21!

Πετάγεται στον αέρα πανηγυρίζοντας και ακούγεται η φωνή του θεού:

-ΡΕ ΤΟΝ ΚΩΛΌΦΑΡΔΟ!


Δεν υπάρχουν σχόλια: