ΣΙΝΕ

Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

ΔΗΛΩΣΗ ΘΑΝΑΣΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Αύριο ξεκινάει μία νέα εποχή για την Ελλάδα, μία εποχή πιο φωτεινή για όλες και όλους τους Έλληνες. Ενωμένοι θα βγούμε από το τέλμα και ενωμένοι θα προχωρήσουμε, με πρωθυπουργό τον...
Κυριάκο Μητσοτάκη, στον δρόμο της ανάπτυξης, της σταθερότητας και της προόδου. Στα Γρεβενά μας η ΝΔ θριάμβευσε και οι πολίτες επέλεξαν τον εκπρόσωπο τους στη Βουλή των Ελλήνων. Εύχομαι στον κ. Πάτση να εκπροσωπήσει επάξια την Π.Ε. Γρεβενών και συγχαίρω την κα. Κόγιου για τον αγώνα της.

Ευχαριστώ όλες και όλους τους συνεργάτες μου, τις φίλες και φίλους μου και την οικογένειά μου, που στάθηκαν στο πλευρό μου σε αυτή την προεκλογική εκστρατεία. Δεσμεύομαι ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για το καλό του τόπου μου και θα είμαι δίπλα σε όλες και όλους τους συμπολίτες μου όπου και όταν με χρειαστούνε. Ενωμένοι Μπορούμε και ενωμένοι θα προχωρήσουμε στο μέλλον.

Σας ευχαριστώ 
Θανάσης Σταυρόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: