ΣΙΝΕ

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

Λυπάμαι πολύ μπαμπά!!

νομίζω είναι η τελευταία φορά που θα έχεις νέα μου. Ήρθε η ώρα να μάθεις την αλήθεια.η πρέζα με σκότωσε μπαμπά. Γνώρισα τον δολοφόνο μου 15-16 χρόνων ξέρεις πως ήταν; ένας φυσιολογικός άνθρωπος με...
ωραίο ντύσιμο και φαινομενικά αλάνι. σιγουρα αλάνι διότι δεν έπινε, πλασαρε τον εαυτό του πολύ καλά κρύβοντας το ότι δεν έπινε.μου σύστησε το μελλοντικό μου τύραννο και δολοφόνο, τη πρέζα.

προσπαθησα να τον διώξω να μην δεχτώ αλλά ο τύπος ήταν έξυπνος και βρήκε κάποια κενά μου και κάποιες αδυναμίες μου.το πρώτο χτύπημα ήταν στην υπερηφάνεια μου λέγοντας μου ότι δεν είμαι άνδρας.δε χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω, απλωσα το χέρι μου και πήρα μια διπλωμένη ζελατίνα.σιγα σιγά διαπίστωσα ότι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα χωρίς το ναρκωτικό μου.στην αρχή ήταν όλα διασκεδαστικά και ένιωθα ανώτερος και από τον Θεό ακόμα.σημερα σε αυτό το νοσοκομείο αναγνωρίζω ότι ο Θεός είναι ότι πιο σημαντικό και ότι χωρίς την βοήθεια του δε θα μπορούσα να γράψω αυτό το γράμμα.
μπαμπα η ζωή ενός χρήστη είναι απαίσια!! Και πρέπει να το πιστέψουν όλοι οι νέοι.δε μπορώ να κάνω τρία βήματα και κουράζομαι.ξερω καλά ότι δεν έμεινε καμία πιθανότητα να ζήσω.

εχω μια τελευταία επιθυμία και σε παρακαλώ κάντη πραγματικότητα.θελω να μιλήσεις σε όλους τους νέους που ξέρεις και δεν ξέρεις να μη τολμήσουν και ακουμπήσουν για κανένα λόγο τα ναρκωτικά!σε παρακαλώ κάντο πατέρα πριν είναι αργά για αυτούς.

συγχωρεσε με για το πόνο που σου προκάλεσα. Αντίο αγαπητέ μου πατέρα.

Το γράμμα είναι αληθινό και το παλληκάρι που το έγραψε πέθανε λίγες μέρες μετά από υπερβολική δόση

Δεν υπάρχουν σχόλια: