Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Γραφείο Εξωτερικού του ΕΟΤ στην Ιταλία παρουσίασαν τη Θεσσαλονίκη, ως τουριστικό προορισμό, στο πλαίσιο της δράσης...
«Ο Γύρος της Ελλάδας σε 80 συναντήσεις».
H νέα τάξη πραγμάτων στη μετά COVID 19 εποχή απαιτεί νέους ασφαλείς τρόπους επικοινωνίας και προώθησης.
Η συγκεκριμένη δράση με πρώτη στάση τη Θεσσαλονίκη, είναι μία νέα μορφή προσέγγισης και προβολής, χρησιμοποιώντας τεχνολογικά μέσα που παρουσιάζουν τους προορισμούς στοχευμένα σε tour operators, travel agents, δημοσιογράφους και bloggers.
Μέσα από ζωντανές συνδέσεις σε κομβικά σημεία της πόλης (πχ παραλία Θεσσαλονίκης, Λαδάδικα, κορυφή του Λευκού Πύργου) ξεδιπλώθηκαν δέκα συν ένας λόγοι που κάποιος επισκέπτης πρέπει να γνωρίσει την πόλη.
Η βόλτα στην παραλία, το ηλιοβασίλεμα,το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, η θέα από τα κάστρα, η γεμάτη ζωντάνια νυχτερινή ζωή, η συμμετοχή σε μεγάλα αθλητικά events σαν τον Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο,αλλά και η εγγύτητα που έχει με κοντινές παραλίες και μοναδικά σημεία σαν τον Όλυμπο παρουσιάστηκαν μέσω ειδικής πλατφόρμας.
Η «γνωριμία» με το γαστρονομικό ατού της Θεσσαλονίκης έγινε με θέα τον Θερμαϊκό σε συνεργασία με το εστιατόριο Ciel όπου αναδείχτηκαν τοπικές λιχουδιές.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με την προϊσταμένη του ΕΟΤ στην Ιταλία, κ. Κυριακή Μπουλασίδου να μιλά για τη δική της εμπειρία κατά τη διάρκεια της φοιτητικής της ζωής στη Θεσσαλονίκη, τονίζοντας η πόλη είναι ο ιδανικός city break προορισμός για το Ιταλικό κοινό.
Τη δράση αυτή θα ακολουθήσουν διάφορα ταξίδια εξοικείωσης με Ιταλούς δημοσιογράφους, bloggers και εκπροσώπους τουριστικών πρακτορείων
«Ο Γύρος της Ελλάδας σε 80 συναντήσεις».
H νέα τάξη πραγμάτων στη μετά COVID 19 εποχή απαιτεί νέους ασφαλείς τρόπους επικοινωνίας και προώθησης.
Η συγκεκριμένη δράση με πρώτη στάση τη Θεσσαλονίκη, είναι μία νέα μορφή προσέγγισης και προβολής, χρησιμοποιώντας τεχνολογικά μέσα που παρουσιάζουν τους προορισμούς στοχευμένα σε tour operators, travel agents, δημοσιογράφους και bloggers.
Μέσα από ζωντανές συνδέσεις σε κομβικά σημεία της πόλης (πχ παραλία Θεσσαλονίκης, Λαδάδικα, κορυφή του Λευκού Πύργου) ξεδιπλώθηκαν δέκα συν ένας λόγοι που κάποιος επισκέπτης πρέπει να γνωρίσει την πόλη.
Η βόλτα στην παραλία, το ηλιοβασίλεμα,το Φεστιβάλ Κινηματογράφου, η θέα από τα κάστρα, η γεμάτη ζωντάνια νυχτερινή ζωή, η συμμετοχή σε μεγάλα αθλητικά events σαν τον Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο,αλλά και η εγγύτητα που έχει με κοντινές παραλίες και μοναδικά σημεία σαν τον Όλυμπο παρουσιάστηκαν μέσω ειδικής πλατφόρμας.
Η «γνωριμία» με το γαστρονομικό ατού της Θεσσαλονίκης έγινε με θέα τον Θερμαϊκό σε συνεργασία με το εστιατόριο Ciel όπου αναδείχτηκαν τοπικές λιχουδιές.
Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με την προϊσταμένη του ΕΟΤ στην Ιταλία, κ. Κυριακή Μπουλασίδου να μιλά για τη δική της εμπειρία κατά τη διάρκεια της φοιτητικής της ζωής στη Θεσσαλονίκη, τονίζοντας η πόλη είναι ο ιδανικός city break προορισμός για το Ιταλικό κοινό.
Τη δράση αυτή θα ακολουθήσουν διάφορα ταξίδια εξοικείωσης με Ιταλούς δημοσιογράφους, bloggers και εκπροσώπους τουριστικών πρακτορείων
1 σχόλιο:
paokfc.gr π.α.ο.κ. θρησκεια Τριανδρια - Βουλγαρε Καμορα γαυρια gate 4
Δημοσίευση σχολίου