ΣΙΝΕ

Σάββατο 22 Απριλίου 2023

Υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ ζωγράφισε αντρικό γεννητικό μόριο στο κουδούνι παππού που δεν του άνοιγε

Απίστευτο περιστατικό με υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ σημειώθηκε με θύμα έναν ηλικιωμένο άνδρα.

Ογιος του 97χρονου, κ.Αρχοντάκης μίλησε το πρωί της Παρασκευής στην εκπομπή...“Καλημέρα Ελλάδα” περιγράφοντας τι ακριβώς συνέβη.

“Έχω δώσει ρητή εντολή στον ηλικιωμένο πατέρα μου να μην ανοίγει σε κανέναν αν δεν είμαι εγώ παρών στο σπίτι, καθώς στο παρελθόν έχει πέσει θύμα απάτης από δήθεν υπαλλήλους” είπε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

“Ένας άνδρας φορώντας, όπως φαίνεται και στο βίντεο που σας έστειλα, μία μπλούζα του ΔΕΔΔΗΕ χτύπησε το κουδούνι του σπιτιού μου, πατέρας μου δεν απάντησε και εκείνος με έναν ανεξίτηλο μαρκαδόρο ζωγράφισε ένα απρεπές σχέδιο στο κουδούνι μας, ακριβώς κάτω από το όνομα της μητέρας μου, που έφυγε από τη ζωή ένα χρόνο πριν” ανέφερε ο κ. Αρχοντάκης.

Μάλιστα, όπως είπε, θέλει αν το καταγγείλει στον ΔΕΔΔΗΕ, όμως “δεν απαντά κανείς στα τηλέφωνα”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: