ΣΙΝΕ

Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023

Της γύρıσε το μάτı: Τα «πńρε» η Σκορδά με την ταμiα σε κατάστnμα κοσμnμάτων, η ατάκα που την εξόργıσε & η απάντnσn

Η Φαίη Σκορδά εξομολογήθηκε ένα περιστατικό με μία ταμία σε κοσμηματοπωλείο, σήμερα, Τετάρτη, στον «αέρα» της εκπομπής της «Fay’s Time».
Ο εκνευρισμός της Φαίης Σκορδά με ...το ύψος που της μίλησε ταμίας

Η ερώτηση που της έκανε η ταμίας, εκνεύρισε την παρουσιάστρια, καθώς θεώρησε ότι της την έκανε με υποτιμητικό ύφος.

Όπως υπογράμμισε χαρακτηριστικά «είχα πάει να αγοράσω κάποια κοσμήματα, όχι από μια φίλη μου που αγοράζω, από κάπου αλλού. Και μου λέει στο ταμείο η κοπέλα “θα τα πληρώσετε εσείς;”. Ναι κυρία μου, θα τα πληρώσω εγώ. Αλλά το είπε με ένα ύφος υποτιμητικό, ότι… εσύ θα σου τα πάρεις;».

Έξαλλη η Φαίη Σκορδά με ταμία κοσμηματοπωλείου

Και πρόσθεσε «μου γύρισε το μάτι, δεν καταλαβαίνετε τι της έκανα της κυρίας. Νομίζω ότι ακόμα… Δεν μπορώ να πάρω ένα δώρο στον εαυτό μου; Έξαλλη!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις