Ο Σκλαβενίτης ήταν αυτός που... άνοιξε τον χορό των χρεώσεων στις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Πλέον, από τις 5 Μαρτίου και το σούπερ μάρκετ Μασούτης ξεκινά να χρεώνει τις Online παραγγελίες και διανομές κατ’ οίκον, με βάση το κόστος της εκάστοτε παραγγελίας.
Η μοναδική περίπτωση για να πάρετε δωρεάν τα ψώνια σας είναι να έχετε ξεπεράσει τα 90 ευρώ.
Πάμε να δούμε τον τιμοκατάλογο…
Θα χρεώνει 3,5 ευρώ για παραγγελίες από 20 έως 39,99 ευρώ και 2,5 ευρώ για παραγγελίες από 40 έως 89,99 ευρώ.
Ταυτόχρονα κατεβάζει στα 20 ευρώ το ελάχιστο όριο παραγγελίας από 40 ευρώ που είναι σήμερα, ενώ για παραγγελίες από 90 ευρώ και άνω δεν θα επιβάλλεται χρέωση για τα μεταφορικά.
Παραμένει δωρεάν το click and collect, δηλαδή όταν ο καταναλωτής παραγγέλνει ηλεκτρονικά, αλλά επιλέγει να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία από το κατάστημα.
Μέχρι και σήμερα η εταιρεία εφάρμοζε ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 40 ευρώ και δεν χρέωνε μεταφορικά. Τούτο αφενός δεν έκανε προσιτό το ηλεκτρονικό της κατάστημα για μικρότερες παραγγελίες και αφετέρου η ανυπαρξία οποιασδήποτε χρέωσης καθιστούσε το εν λόγω κανάλι πωλήσεων εξαιρετικά κοστοβόρο.
Υπενθυμίζεται ότι η Σκλαβενίτης επιβάλλει χρέωση 5 ευρώ για παραγγελίες έως 30 ευρώ και 2,50 ευρώ για παραγγελίες από 30 έως 100 ευρώ. Για αγορές από 100 ευρώ και άνω δεν υπάρχει χρέωση. Η αλυσίδα δεν έχει επιβάλει ελάχιστο όριο παραγγελίας.
Πολιτική δωρεάν μεταφορικών μόνο για παραγγελίες πάνω από 100 ευρώ εφαρμόζει και το e-fresh.gr, με τα έξοδα αποστολής να κυμαίνονται από 2 έως 3 ευρώ αναλόγως του ύψους της παραγγελίας. Η ΑΒ Βασιλόπουλος και η My Market εφαρμόζουν ελάχιστο όριο παραγγελίας, αμφότερες τα 25 ευρώ, και παρέχουν δωρεάν διανομή για παραγγελίες πάνω από 45 ευρώ η ΑΒ και 59 ευρώ η My Market, ενώ η Κρητικός εφαρμόζει χρέωση ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας για την υπηρεσία Express Delivery, ενώ για τις απλές παραδόσεις χρέωση επιβάλλεται για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ. Για την ώρα, πάντως, καμία από τις αλυσίδες στην Ελλάδα δεν κάνει την κίνηση να εφαρμόσει συνδρομητικό μοντέλο, όπως για παράδειγμα η Tesco, κίνηση που θα μπορούσε να κρατήσει πιστούς τους καταναλωτές σε μια εταιρεία.
Θα χρεώνει 3,5 ευρώ για παραγγελίες από 20 έως 39,99 ευρώ και 2,5 ευρώ για παραγγελίες από 40 έως 89,99 ευρώ.
Ταυτόχρονα κατεβάζει στα 20 ευρώ το ελάχιστο όριο παραγγελίας από 40 ευρώ που είναι σήμερα, ενώ για παραγγελίες από 90 ευρώ και άνω δεν θα επιβάλλεται χρέωση για τα μεταφορικά.
Παραμένει δωρεάν το click and collect, δηλαδή όταν ο καταναλωτής παραγγέλνει ηλεκτρονικά, αλλά επιλέγει να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία από το κατάστημα.
Μέχρι και σήμερα η εταιρεία εφάρμοζε ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 40 ευρώ και δεν χρέωνε μεταφορικά. Τούτο αφενός δεν έκανε προσιτό το ηλεκτρονικό της κατάστημα για μικρότερες παραγγελίες και αφετέρου η ανυπαρξία οποιασδήποτε χρέωσης καθιστούσε το εν λόγω κανάλι πωλήσεων εξαιρετικά κοστοβόρο.
Υπενθυμίζεται ότι η Σκλαβενίτης επιβάλλει χρέωση 5 ευρώ για παραγγελίες έως 30 ευρώ και 2,50 ευρώ για παραγγελίες από 30 έως 100 ευρώ. Για αγορές από 100 ευρώ και άνω δεν υπάρχει χρέωση. Η αλυσίδα δεν έχει επιβάλει ελάχιστο όριο παραγγελίας.
Πολιτική δωρεάν μεταφορικών μόνο για παραγγελίες πάνω από 100 ευρώ εφαρμόζει και το e-fresh.gr, με τα έξοδα αποστολής να κυμαίνονται από 2 έως 3 ευρώ αναλόγως του ύψους της παραγγελίας. Η ΑΒ Βασιλόπουλος και η My Market εφαρμόζουν ελάχιστο όριο παραγγελίας, αμφότερες τα 25 ευρώ, και παρέχουν δωρεάν διανομή για παραγγελίες πάνω από 45 ευρώ η ΑΒ και 59 ευρώ η My Market, ενώ η Κρητικός εφαρμόζει χρέωση ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας για την υπηρεσία Express Delivery, ενώ για τις απλές παραδόσεις χρέωση επιβάλλεται για παραγγελίες κάτω από 40 ευρώ. Για την ώρα, πάντως, καμία από τις αλυσίδες στην Ελλάδα δεν κάνει την κίνηση να εφαρμόσει συνδρομητικό μοντέλο, όπως για παράδειγμα η Tesco, κίνηση που θα μπορούσε να κρατήσει πιστούς τους καταναλωτές σε μια εταιρεία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου