Με τον όρο λαϊκό σινεμά καθιερώθηκε να δηλώνουμε τις ταινίες που δεν...
προϋποθέτουν καμία καλλιτεχνική αναζήτηση.
Στη μεταπολεμική Ελλάδα, την εποχή που ο κινηματογράφος μονοπωλούσε το φιλοθεάμον κοινό, το περιεχόμενο των λαϊκών κινηματογράφων περιστρεφόταν, αποκλειστικά, στα γουέστερν, στα πολεμικά, τα ψευτοθρίλερ, τα καράτε, ενώ μετά το 1970 παρουσιάζονται συστηματικά και οι πρωτες «αισθησιακές» ταινίες.
Την πελατεία αυτών των αιθουσών, σύμφωνα με τον Γιώργο Λαζαρίδη στο βιβλίο του «Φλας Μπακ: Μία ζωή σινεμά» (εκδόσεις Λιβάνη), αποτελούσαν: «Στέκια της περιθωριακής αλητείας, των φανατικών χασομέρηδων, πρόχειρη λύση των άστεγων περαστικών, φροντιστήρια μαγκιάς στα προαλειφόμενα «σκληρά αντράκια», προσφιλές καταφύγιο των κοπανατζήδων όλων των γυμνασίων της Αθήνας».
Ήδη από την δεκαετία του 1970 ο όρος λαϊκός σινεμά εκχυδαϊστηκε και προσδιόριζε, σχεδόν αποκλειστικά την πορνογραφική ταινία ή αλλιώς τσόντα (ο όρος παράγεται από τον Ιταλικό ρήμα
προϋποθέτουν καμία καλλιτεχνική αναζήτηση.
Στη μεταπολεμική Ελλάδα, την εποχή που ο κινηματογράφος μονοπωλούσε το φιλοθεάμον κοινό, το περιεχόμενο των λαϊκών κινηματογράφων περιστρεφόταν, αποκλειστικά, στα γουέστερν, στα πολεμικά, τα ψευτοθρίλερ, τα καράτε, ενώ μετά το 1970 παρουσιάζονται συστηματικά και οι πρωτες «αισθησιακές» ταινίες.
Την πελατεία αυτών των αιθουσών, σύμφωνα με τον Γιώργο Λαζαρίδη στο βιβλίο του «Φλας Μπακ: Μία ζωή σινεμά» (εκδόσεις Λιβάνη), αποτελούσαν: «Στέκια της περιθωριακής αλητείας, των φανατικών χασομέρηδων, πρόχειρη λύση των άστεγων περαστικών, φροντιστήρια μαγκιάς στα προαλειφόμενα «σκληρά αντράκια», προσφιλές καταφύγιο των κοπανατζήδων όλων των γυμνασίων της Αθήνας».
Ήδη από την δεκαετία του 1970 ο όρος λαϊκός σινεμά εκχυδαϊστηκε και προσδιόριζε, σχεδόν αποκλειστικά την πορνογραφική ταινία ή αλλιώς τσόντα (ο όρος παράγεται από τον Ιταλικό ρήμα