Αυξημένη προσέλευση στους πασχαλινούς τουριστικούς προορισμούς σε σχέση με πέρυσι αλλά με λιγότερες διανυκτερεύσεις και μειωμένα έσοδα για τους ξενοδόχους.
Αυτή είναι η τάση που διαμορφώνεται φέτος στην εγχώρια τουριστική βιομηχανία, λίγες μέρες πριν από την Ανάσταση και τη μεγαλύτερη γιορτή της Ορθοδοξίας.
Η κακή ψυχολογία των Ελλήνων που, λόγω οικονομικής κρίσης περιορίζουν τα έξοδά τους από παντού, έχει προκαλέσει απότομο «haircut», σε συνήθειες και πρακτικές που έδιναν ανάσα στην αγορά, όπως οι πολυήμερες διακοπές για το Πάσχα.
Τα εορτοδάνεια αποτελούν πλέον παρελθόν, έτσι οι διακοπές σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια περιορίζονται σε διήμερες ή τριήμερες εκδρομές, ενώ όπως αναφέρει το δημοσίευμα του Τύπου της Κυριακής, προτιμώνται οι επιχειρήσεις που κάνουν προσφορές και εκπτώσεις στο τιμολόγιό τους.
Νούμερο 1 στις προτιμήσεις των Ελλήνων είναι το χωριό, όπου κάθε Πάσχα η ελληνική επαρχία σφύζει από ζωή. Ακολουθούν οι must προορισμοί: Κέρκυρα, Ύδρα, Πάτμος, Μύκονος, Ζάκυνθος.