Όταν δύο κραταιές ανώνυμες εταιρείες δεσπόζουν στην αγορά, μπορούν να ανεβοκατεβάζουν τις τιμές των προϊόντων τους και να εξοστρακίζουν επίδοξους ανταγωνιστές αποχαυνώνοντας τους καταναλωτές που νομίζουν ότι δεν θα αντέξουν χωρίς τα συγκεκριμένα προϊόντα, τα οποία είναι υποκατάστατα αλλήλοις. Όπως ακριβώς συμβαίνει με την Pepsi Cola και την Coca Cola.
Το ίδιο παρατηρείται και στην αγορά ψήφων.
Η «Πράσινη ΠΑΕ» με τον διακριτικό τίτλο «σοσιαλιστική» και η «Νέα Ξεκαβάλα ΠΑΕ» με τον διακριτικό τίτλο «κεντροδεξιά» είχαν
Το ίδιο παρατηρείται και στην αγορά ψήφων.
Η «Πράσινη ΠΑΕ» με τον διακριτικό τίτλο «σοσιαλιστική» και η «Νέα Ξεκαβάλα ΠΑΕ» με τον διακριτικό τίτλο «κεντροδεξιά» είχαν