Αν και ο Ιούλιος έχει φτάσει και το πρωτάθλημα της Δ’ Εθνικής, όπως και τα μπαράζ ανόδου έχουν τελειώσει, ο χάρτης της νέας Δ’ Εθνικής έχει ακόμη ασαφή… σύνορα.
Με τον αγώνα Πεύκη-Περαμαϊκός για τα μπαράζ ανόδου να αποτελεί ένα σίριαλ με πολλά… επεισόδια και ακόμη να μην έχει ξεκαθαρίσει ποια ομάδα θα πάρει τελικά το εισιτήριο για τη Δ’ Εθνική και για το αν θα διεξαχθεί νέο παιχνίδι ή θα κριθεί με δικαστική απόφαση, η κατηγορία βρίσκεται στον… αέρα.
Το πλάνο για έξι ομίλους των 16 ομάδων βρίσκει συνεχώς περισσότερες αντιδράσεις, με την Επιτροπή Δ’ Εθνικής της ΕΠΟ να προσπαθεί να βρει μια ικανοποιητική λύση, ακόμη και με το ενδεχόμενο αύξησης του αριθμού των ομίλων σε οκτώ ή δέκα, με λιγότερες ομάδες. Αυτό το σχέδιο κολλάει στα όσα προβλέπει η προκήρυξη, που εκδόθηκε πέρυσι και είναι νομικό το ζήτημα.
Το μείζον πρόβλημα είναι πως με τη μείωση των ομίλων αυξάνονται οι αποστάσεις και κατ’ επέκταση τα έξοδα για τις ομάδες που συμμετέχουν, γεγονός που προκαλεί αντιδράσεις, με τα οικονομικά προβλήματα να είναι τεράστια. Αντίθετοι σε αυτό το σχέδιο είναι οι σύλλογοι από την Κρήτη, που αν ισχύσει το πλάνο των έξι ομίλων, θα αναγκαστούν να κάνουν πολλά ταξίδια, την ώρα που η ΕΠΟ καλύπτει ελάχιστα έξοδα.
Με τον αγώνα Πεύκη-Περαμαϊκός για τα μπαράζ ανόδου να αποτελεί ένα σίριαλ με πολλά… επεισόδια και ακόμη να μην έχει ξεκαθαρίσει ποια ομάδα θα πάρει τελικά το εισιτήριο για τη Δ’ Εθνική και για το αν θα διεξαχθεί νέο παιχνίδι ή θα κριθεί με δικαστική απόφαση, η κατηγορία βρίσκεται στον… αέρα.
Το πλάνο για έξι ομίλους των 16 ομάδων βρίσκει συνεχώς περισσότερες αντιδράσεις, με την Επιτροπή Δ’ Εθνικής της ΕΠΟ να προσπαθεί να βρει μια ικανοποιητική λύση, ακόμη και με το ενδεχόμενο αύξησης του αριθμού των ομίλων σε οκτώ ή δέκα, με λιγότερες ομάδες. Αυτό το σχέδιο κολλάει στα όσα προβλέπει η προκήρυξη, που εκδόθηκε πέρυσι και είναι νομικό το ζήτημα.
Το μείζον πρόβλημα είναι πως με τη μείωση των ομίλων αυξάνονται οι αποστάσεις και κατ’ επέκταση τα έξοδα για τις ομάδες που συμμετέχουν, γεγονός που προκαλεί αντιδράσεις, με τα οικονομικά προβλήματα να είναι τεράστια. Αντίθετοι σε αυτό το σχέδιο είναι οι σύλλογοι από την Κρήτη, που αν ισχύσει το πλάνο των έξι ομίλων, θα αναγκαστούν να κάνουν πολλά ταξίδια, την ώρα που η ΕΠΟ καλύπτει ελάχιστα έξοδα.