ΣΙΝΕ

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Σάκης Ρουβάς: Το βραβείο "Έλληνας της Χρονιάς" και τα δάκρυα (video)

Τον πλούσιο εσωτερικό του κόσμο, αλλά και την ομορφιά της ψυχής του, ανέδειξε ο Σάκης Ρουβάς στα κυπριακά βραβεία «Άνδρες της Χρονιάς», όπου παρέλαβε το βραβείο «Έλληνας της Χρονιάς» για την προσφορά του στον Σύλλογο «Ελπίδα».

Ανεβαίνοντας στη σκηνή, ο τραγουδιστής ήταν πολύ συγκινημένος, ευχαριστώντας την κυρία Μαριάννα Βαρδινογιάννη, στην οποία όπως είπε, χρωστάει πολλά:
«Πρέπει να σας πω ειλικρινά , ότι δεν θα ήθελα να είμαι εδώ σήμερα. Γιατί αν το ότι είμαι εδώ σημαίνει ότι έχω προσφέρει σε παιδιά που είναι στο νοσοκομείο και υποφέρουν και μαζί μ΄αυτά και οι γονείς τους, θα προτιμούσα πραγματικά σήμερα να μην είμαι εδώ. Δυστυχώς βρίσκομαι εδώ… Θέλω επίσης να σας πω ότι πολλοί μου λένε μπράβο που προσφέρεις, απ΄όταν ξεκίνησα επίσημα την συνεργασία μου με την κυρία Βαρδινογιάννη, που της χρωστάω πάρα πολλά».
Και πρόσθεσε εμφανώς φορτισμένος:
«Δεν κάνω τίποτα. Εγώ παίρνω απ΄αυτά τα παιδιά. Παίρνω καθημερινά μαθήματα. Κι εγώ τους χρωστάω, μεγάλη ευγνωμοσύνη. Δεν προσπαθώ να το παίξω σεμνός. Είναι η αλήθεια. Θέλω να ευχαριστήσω τον Σύλλογο Ελπίδα και την κυρία Βαρδινογιάννη που έχει κάνει ουσιαστικό έργο και πραγματικά προσφέρει. Το νοσοκομείο στην Αθήνα είναι συγκλονιστικό έργο».
Τέλος, έστειλε και ένα μήνυμα προς όλους ως προς την αξία που έχει η βοήθεια προς τον συνάνθρωπο:
«Καταλαβαίνω επίσης ότι στην πραγματικότητα δεν θέλετε να βραβεύσετε εμένα, αλλά την προσφορά όλων αυτών των ανθρώπων που στέκονται πραγματικά σε όσους το έχουν ανάγκη. Αυτό είναι το παράδειγμα που θέλετε να δώσετε. Το ξέρω. Κι αυτό ακριβώς προσπαθώ να κάνω κι εγώ από την μεριά μου. Όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε. Ειδικά αυτούς τους καιρούς που είναι πολύ δύσκολοι για όλους μας».

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: