ΣΙΝΕ

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

"Ο Φερεντίνος με απέλυσε με SMS" (video)

«Εγώ δεν είχα πρόθεση να κάνω οτιδήποτε, αλλά δεν έχει το δικαίωμα κανείς να με κατηγορεί και να λέει ότι λέω ψέματα, γιατί δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό το πράγμα», δήλωσε η επί επτά χρόνια μακιγιέζ του Χ. Φερεντίνου που από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκε χωρίς δουλειά.

Όπως αποκάλυψε η Καίτη Παπαϊωάννου έμαθε για την απόλυσή της από τον ίδιο τον παρουσιαστή μέσω SMS!!! 
Είπε μάλιστα ότι η παραγωγή της εκπομπής έμαθε ότι απολύθηκε την άλλη μέρα το πρωί.
Μάλιστα ο παρουσιαστής έκανε σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.
«Όταν ήρθε ο Χ. Φερεντίνος με φώναξε, με ρώτησε αν τα μάζεψα, του απάντησα ναι και με ρώτησε αν ήταν εντάξει τα μαλλιά του. Του είπε κι εγώ ότι θα φωνάξω μια συνάδελφο να τον βάψει και βγήκε κανονικά στην εκπομπή», είπε η μακιγιέζ.
Δεν έκρυψε μάλιστα ότι αισθάνεται πικραμένη από τη συμπεριφορά του Χ. Φερεντίνου.
«Νιώθω ανασφάλεια και πικραμένη έτσι όπως γίνανε τα πράγματα. Είμαι ενοχλημένη κι αυτή τη στιγμή ιδιαίτερα θυμωμένη γιατί μου ζητήθηκε να σταματήσει εκεί, ενώ αυτός δεν το έκανε», τονίζει.
Όσο για την αντίδραση του παρουσιαστή να πει ότι όλα αυτά δεν έχουν γίνει εκείνη απαντά:
«Λυπάμαι που μετά από τόσα χρόνια, χρειάστηκε να υπερασπιστώ τον εαυτό μου με αυτόν τον τρόπο, δημόσια».
Υ.Γ. (Μπράβο Χρίστο!!! Έτσι κάνει ο κόσμος; Ή μήπως είσαι εσύ ο εργοδότης της κοπέλας!!!) 

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: