ΣΙΝΕ

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Πατήρ Χρήστος: «Το ράσο μου ευωδιάζει από τη Θύρα 4»

Την αγάπη του για τον ΠΑΟΚ εξέφρασε για άλλη μια φορά ο παπα-Χρήστος, ο γνωστός ιερέας-φίλαθλος του «Δικεφάλου»
«Το ράσο μου ευωδιάζει από τη Θύρα 4», ανέφερε μεταξύ άλλων στη συνέντευξη που έδωσε στον «Sport 103 fm».
Αναλυτικά:
«Είναι άλλο πράγμα η υπακοή σε αυτά που μας διδάσκει η Εκκλησία και άλλο να σιωπάς όταν βλέπεις μπροστά σου να γίνονται αδικίες. Θεωρώ ότι.....

Τα μάτια τους είναι πολύ πιο καθαρά από αυτούς που αποφασίζουν όλα αυτά που έφεραν την ζωή μας σε αυτό το σημείο. Λένε ότι αυτά που κάνω είναι αήθη για τη ζωή ενός παπά. Οι κλεψιές και οι ρεμούλες δεν είναι αήθη; Ποιος μεγάλος και τρανός ορθώνει το ανάστημα του απέναντι στους μεγάλους του κέντρου που έφεραν την κοινωνία μας σε αυτά τα χάλια; Τώρα που τα παιδιά χρησιμοποιούν έναν παπά για σύνθημα είναι βωμολοχία. Δεν τα παρατάω. Τότε θα πρέπει όλα αυτά τα παιδιά να με φτύσουν.

Προτιμώ τη δική τους αγκαλιά, το δικό τους χαμόγελο. Είναι παιδιά που τα πέταξε το σύστημα, η κοινωνία και δεν θα πρέπει κανείς να τα φοβάται. Όταν τα αγκαλιάζω δεν φοβάμαι να λερώσω το ράσο μου. Την επόμενη μέρα ευωδιάζει το ράσο από τη θύρα 4 από τις ψυχές που έχουμε τσαλαπατήσει όλοι εμείς οι μεγάλοι και οι τρανοί. Με αγκαλιάζει όλη η νεολαία όχι μόνο αυτή του ΠΑΟΚ και αισθάνομαι υπερήφανος που αντιλαμβάνεται το άδικο και το κακό. Αν χρειαστεί, κρεμάω το ράσο μου και το δίνω στα παιδιά να τον κάνουν σημαία.

Είμαι ένας απλός παπάς, φίλων των παιδιών και των «αληταράδων» που πηγαίνουν στη Θύρα 4. Θα προσπαθήσω να μην τους προδώσω ποτέ έστω κι αν είμαι νεωκόρος σε κάποιο ναό. Κι όταν πεθάνω, κι από κει πάνω πάλι ΠΑΟΚ θα είμαι».

πληρώνω μια συνέντευξη που είχα δώσει τον Αύγουστο του 2009 για την υπόθεση του Βατοπεδίου και βρήκαν αφορμή την τρέλα που έχουμε με τα παιδιά του ΠΑΟΚ. Θέλω ένα ράσο καθαρό και να μπορώ με καθαρά μάτια να κοιτάω τα παιδιά μου, τους μαθητές μου και τους «αληταράδες» στο γήπεδο.
http://todekari.blogspot.com/2010/06/4_15.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις