ΣΙΝΕ

Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Kυριάκος Παπαδόπουλος...«Δεν έχω αποφασίσει ακόμη»

«Δεν έχω αποφασίσει ακόμη»
Ο Κυριάκος Παπαδόπουλος υπογράμμισε πως δεν έχει αποφασίσει ακόμη το αν θα αποδεχθεί ή όχι την πρόταση της Σάλκε και κατά συνέπεια το αν θα βρίσκεται και την νέα χρονιά ή όχι στον Ολυμπιακό...
Αρχικά ο νεαρός άσος του Ολυμπιακού, Κυριάκος.....
Παπαδόπουλος επισήμανε σε δηλώσεις του στο gazzetta.gr: «Είναι αλήθεια πως υπάρχει μία πρόταση από την Σάλκε και ότι την δεδομένη χρονική στιγμή την συζητάμε. Θεωρώ πως μέχρι την Τετάρτη θα έχει κριθεί το θα γίνει με το συγκριμένο θέμα. Θα μιλήσουμε μες στην εβδομάδα με τον Ολυμπιακό και θα δούμε». Ερωτηθείς για το κατά πόσον έχει αποφασίσει ο ίδιος για το τι θέλει να κάνει απάντησε: «Αυτήν την στιγμή είμαι μετέωρος για το αν θα μείνω στον Ολυμπιακό ή αν τελικά θα φύγω.

Δεν έχω πάρει την τελική μου απόφαση». Μες στην εβδομάδα λοιπόν αναμένεται να υπάρξει η τελική επαφή των ιθυνόντων του πειραϊκού συλλόγου με τον Κυριάκο Παπαδόπουλο για να τεθεί επί τάπητος το ζήτημα και να φανεί τελικά αν ο νεαρός άσος κάνει το μεγάλο βήμα για το εξωτερικό και την Γερμανία. Αν πάντως ο νεαρός αμυντικός όντως αποχωρήσει από το λιμάνι θα είναι ένα σημαντικό πλήγμα.
http://todekari.blogspot.com/2010/06/blog-post_2762.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις