ΣΙΝΕ

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

Μαραντόνα: "Δεν έχω σκεφτεί εάν θα παραιτηθώ"

Σκυμμένα κεφάλια, δάκρυα και λίγα λόγια. Αυτό είναι το κλίμα στην εθνική Αργεντινής μετά το τέλος της αναμέτρησης με τη Γερμανία.
Ντιέγκο Μαραντόνα: "Ο Μέσι είχε ένα σπουδαίο Μουντιάλ και το να τον βλέπω να κλαίει στα αποδυτήρια γι' αυτούς που λένε ότι δεν αγαπάει τη φανέλα, είναι γελοίο. Είμαι απογοητευμένος όπως όλοι οι Αργεντινοί. Το να βλέπεις την χώρα σου να χάνει έτσι είναι δύσκολο. Σημείωσαν τα γκολ που δεν μπορέσαμε εμείς να πετύχουμε. Δεν έχω σκεφτεί εάν θα παραιτηθώ. Θα μιλήσω με την οικογένειά μου, με τους παίκτες. Είναι η πιο λυπηρή ημέρα από τότε που σταμάτησα το ποδόσφαιρο. Είναι σαν τη μέρα που σταμάτησα, αλλά είναι πιο πρόσφατο και πιο δύσκολο. Η χαρά του να είσαι μεταξύ των τεσσάρων θα ήταν μεγάλη. Είναι σαν μία κλοτσιά στο πρόσωπο. Δεν υπάρχει άλλη ενέργεια για οτιδήποτε. Μη με πρήζεις, αδερφέ μου (σ.σ. απευθυνόμενος σε δημοσιογράφο), εγώ σέβομαι αυτά που λες. Δεν νομίζω κανείς στην Αργεντινή να είναι ευχαριστημένος με αυτό".
Κάρλος Τέβες: "Πονάει αρκετά. Γνωρίζαμε ότι θα είναι μία δύσκολη αναμέτρηση επειδή δεν θα μας άφηναν να επιτεθούμε. Δεν σκοράραμε ούτε μία φορά, όπου δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε τη νίκη τους. Οταν δεν είσαι καλός επιστρέφεις σπίτι σου".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις