ΣΙΝΕ

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Μαρία Κορινθίου: Ο γάμος με πήγε πίσω σαν… sex symbol αλλά δεν με απασχολεί

Μαρία Κορινθίου: «Ο γάμος με πήγε πίσω σαν… sex symbol αλλά δεν με απασχολεί»Δεν δείχνει να την απασχολεί ο όρος sex symbol που της έχουν καταλογίσει παρόλο που πριν αποκτήσει τη δική της οικογένεια έκανε πολλές αισθησιακές φωτογραφίες.Όμως, τόνισε πως δεν θα έκανε άλλες πλέον μιας και: «Ενοχλεί τον Γιάννη το να κάνω τώρα γυμνή φωτογράφηση». Σε ό,τι αφορά την φιλία της με τη Ναταλία Λιονάκη η ηθοποιός είπε: «Μου λείπε η Ναταλία Λιονάκη είναι φίλη μου αλλά έχει τραβήξει άλλο δρόμο». Επίσης παραδέχτηκε: «Είμαι αφοσιωμένη στον άντρα μου και το παιδί μου.
Επιλογή μου ήταν να αποκτήσω οικογένεια… Δεύτερο παιδί; Να ξέρετε ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να μεγαλώνεις ένα παιδί. Στα άμεσα σχέδιά μου δεν είναι ένα παιδί. Από τη μία το σκέφτομαι για το παιδί μου. Αν είναι να έρθει, καλώς να έρθει».
gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις