ΣΙΝΕ

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

μπλακ χιούμορ! (από την souitavip)

Γέννησε η γυναίκα του, και πάει ο άνδρας της στο μαιευτήριο να δει το μωρό.
Συναντά μια νοσοκόμα:
- Είμαι ο κύριος Παπαδόπουλος. Η γυναίκα μου μόλις γέννησε. Μπορώ να δω το μωρό;
- Ε, ξέρετε κύριε,Παπαδόπουλε, το μωρό σας έχει ένα μικρό πρόβλημα...

Ο τύπος τα χάνει:
- Πρόβλημα; Τι πρόβλημα; Το παιδί! Τι έχει το παιδί μου;
- Ε, να .. απλά δεν έχει χέρια...
- Δεν έχει χέρια το παιδί μου; Μα τι λέτε τώρα! Όχι! Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό. 
Όμως δεν πειράζει, παιδί μου είναι, θέλω να το δω.

- Ε, να, ξέρετε, υπάρχει ένα ακόμα προβληματάκι. Δεν έχει πόδια...
- Τι; Δεν έχει πόδια το παιδί μου; 
Όμως δεν πειράζει! Παιδί μου είναι, θέλω να το δω!

- Έχει και ένα ακόμα πρόβλημα, κύριε.
- Όχι! Δεν είναι δυνατόν! Τι άλλο μπορεί να έχει;
- Να, δεν έχει κεφάλι!

- Δεν έχει κεφάλι; Και τι έχει, τέλοσπάντων, το παιδί μου;
- Να, έχει ένα τεράστιο αυτί.
- Ένα αυτί έχει το παιδί μου;
Όμως δεν πειράζει, παιδί μου είναι, θέλω να το δω.

Μπαίνει ο άνδρας στον θάλαμο, βλέπει ένα τεράστιο αυτί, το αγκαλιάζει και φωνάζει:
- Παιδί μου; Παιδί μου!!!

Και η νοσοκόμα απαντά:
- Μην του μιλάτε, δεν ακούει!!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Μητσάρας περίμενε έξω στο διάδρομο του μαιευτηρίου την γέννηση του παιδιού του.
Βγαίνει η νοσοκόμα και τον αναζητεί:
- Ο κύριος Μητσάρας!
- Ναι?
- Συγχαρητήρια!Αποκτήσατε δίδυμα, αγοράκια είναι.
Ο Μητσάρας δεν μπορεί να κρύψει την χαρά του και ανταποκρίνεται.
- Είναι δυνατόν Ο Μητσάρας με τέτοιο μπουρί και να μην βγάζει δίδυμα και μάλιστα αγόρια?

Μετά από λίγο βγαίνει άλλη μια νοσοκόμα και του ανακοινώνει εκ νέου ότι έχει πάλι και άλλα δύο δίδυμα αγοράκια.Ο Μητσάρας τρελαίνεται τελείως και επαναλαμβάνει:
- Είναι δυνατόν ο Μητσάρας με τέτοιο ΜΠΟΥΡΙ και να μην βγάζει αγόρια και να είναι και δίδυμα!
Το ακούει αυτό η μαία εξερχόμενη από το δωμάτιο και του απαντά:
Ναι αλλά τα μωρά βγαίνουν......ΜΑΥΡΑ!!!

Νικ..

Δημοφιλείς αναρτήσεις