ΣΙΝΕ

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Ελένη Μενεγάκη: Στην παραλία χωρίς ρετούς Part 1

Διαβάζω εδώ και βδομάδες για τις διακοπές της Ελένης Μενεγάκη με τον Ματέο Παντζόπουλο εδώ... εκεί... πιο πέρα. Παντού υπάρχει κοντά ένας φωτογράφος. Παντού όμως.
Εγώ δε λέω ότι τα παιδιά οι παπαράτσι δεν έχουν λόγο ύπαρξης. Πρός θεού. Εγώ λέω ότι άλλα απαθανατίζουν και άλλα βλέπουμε όλοι εμείς στα social περιοδικά κάθε βδομάδα. Βλέπουμε κορμιά αψεγάδιαστα. Σιλουέτες αγγελικές και μετρημένες...σε τέτοιο βαθμό που αναγνώστριες συνομίληκες με τις εγχώριες stars να αναρωτιούνται: ¨Μα καλά εγώ τι κακό έκανα και έχω κυταρίττιδα¨. Όχι φίλες μου...Ήρθε η ώρα της αλήθειας...Και το κάνω σήμερα την αρχή με μια γυναίκα που υπερεκτιμώ και θεωρώ πανέξυπνη. Την ΕΛένη Μενεγάκη...Στην πρώτη φωτογραφία που βλέπετε η Ελένη...είναι την παραλία και απολαμβάνει το μπανάκι της. Χωρίς ρετούς. Χωρίς φτιαξίματα διαπιστώνετε κι εσείς πώς έχει την σιλουέτα μιας γυναίκας-μάνας τριών παιδιών με τις αδυναμίες στο κορμί της. Άλλωστε δεν είναι και πιτσιρίκα. Καβάτζωσε τα 40 καιρό τώρα. Κι επειδή ξέρω ότι δεν έχει πρόβλημα με την εικόνα της, γι αυτό και μοιράζομαι το κλίκ μαζί σας...Σε λίγο έρχεται και δεύτερη φωτογραφία...Μη σας πώ ότι σήμερα θα είναι η μέρα των αρετουσάριστων φωτογραφιών...Κάπου έχω και Χατζηγιάννη...λέμε...
seleo
gossip-tv.gr/nasos_blog
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις