ΣΙΝΕ

Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Ολυμπιακός: «Τέλος» ο Albert Riera!!!

Παρελθόν αποτελεί εδώ και λίγη ώρα από τον Ολυμπιακό ο Albert Riera. 
Ο Ισπανός ποδοσφαιριστής θα συνεχίσει την καριέρα του στην τουρκική Galatasaray και μέσω της ιστοσελίδας των πρωταθλητών Ελλάδας ευχαρίστησε τον Πρόεδρο και την Διοίκηση των «ερυθρολεύκων», ενώ χαρακτήρισε εξαιρετική την πρόταση των Τούρκων.
Αναλυτικά η δήλωση του Riera:
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και την Διοίκηση του Ολυμπιακού που αποδέχθηκαν τελικά την επιθυμία μου για την μετεγγραφή μου στην Γαλατάσαραϊ, η οποία έκανε μια εξαιρετική πρόταση για μένα και την οικογένειά μου.
Πιστεύω, ότι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου στον ένα χρόνο που αγωνίστηκα στην ομάδα και εύχομαι στον Ολυμπιακό, τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους του κάθε επιτυχία.»
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις