ΣΙΝΕ

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Μήνυμα ΣΟΚ πασίγνωστης τραγουδίστριας στο Twitter!!!

Πραγματικό σοκ έχουν προκαλέσει οι ανακοινώσεις πασίγνωστης τραγουδίστριας στον λογαριασμό της στο Twitter.
H Sinead O’Connor μετά την επίσκεψή της στον ψυχίατρό προχθές το βράδυ ξέσπασε μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στοTwitter αναφέροντας ότι το μόνο πράγμα που την σταματά από την αυτοκτονία είναι ότι δεν θέλει να εγκαταλείψει τα παιδιά της.
«Μακάρι να αυτοκτονούσα. Θέλω τόσο πολύ να πάω στον
Παράδεισο. Το θέλω χρόνια. Αλλά δεν θέλω να εγκαταλείψω τα παιδιά μου. Αν μπορούσα να πεθάνω χωρίς εκείνα να μάθουν ότι πήρα μόνη μου τη ζωή μου θα το έκανα! Έχω κουραστεί. Είκοσι τέσσερα χρόνια μου φέρονται σαν να είμαι τρελή. Δεν αντέχω πια. Αν κάποιος γνωρίζει πώς μπορώ να αυτοκτονήσω χωρίς να μάθουν τα παιδιά μου ότι επρόκειτο για αυτοκτονία σας παρακαλώ πείτε μου».
Μάλιστα σε προηγούμενό της tweet ανέφερε ότι ο λόγος που ήταν «απελπισμένη για σεξ»ήταν εξαιτίας του τέλους του τρίτου γάμου της.
Το μήνυμά της στο Twitter ήρθε μετά την επίσκεψή της στον ψυχίατρό της, όπως η ίδια είπε,καθώς ο άνδρας φέρεται να της είπε ότι είναι κακιά μαμά και άρρωστη για να μιλάει τόσο ανοιχτά για το σεξ δημοσίως.
H τραγουδίστρια που γνώρισε τη δόξα το 1990 με το αξεπέραστο τραγούδι της “Nothing compares to U”, αντιμετωπίζει σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα ενώ θυμίζουμε ότι είχε επιχειρήσει να βάλει τέλος στην ζωή της στα 33 της!
Για την ώρα κανείς εκπρόσωπός της δεν θέλησε να κάνει δήλωση, ενώ υπάρχουν φόβοι μήπως η Sinead O’Connor διαπράξει πράγματι αυτοχειρία.
mediagate.gr
Δείτε περισσότερα θέματα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις