ΣΙΝΕ

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Το αντίο του Ριέρα!!! (video)

"Κάθε επιτυχία στον Ολυμπιακό"!!!
Ο Αλμπερτ Ριέρα ετοιμάζει τις βαλίτσες του για την Κωνσταντινούπολη και έκανε δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού, θέλοντας να ευχαριστήσει τον πρόεδρο του συλλόγου, που αποδέχθηκε την επιθυμία του να πάρει μεταγραφή.
Ο Ισπανός χαρακτήρισε εξαιρετική την πρόταση της Γαλατά, ευχήθηκε κάθε επιτυχία στον Ολυμπιακό, ενώ τόνισε πως

έδωσε τον καλύτερό του εαυτό τον χρόνο, που αγωνίστηκε με τα ερυθρόλευκα.
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και την Διοίκηση του Ολυμπιακού που αποδέχθηκαν τελικά την επιθυμία μου για την μετεγγραφή μου στην Γαλατάσαραϊ, η οποία έκανε μια εξαιρετική πρόταση για μένα και την οικογένειά μου. Πιστεύω, ότι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου στον ένα χρόνο που αγωνίστηκα στην ομάδα και εύχομαι στον Ολυμπιακό, τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους του κάθε επιτυχία", δήλωσε ο Ριέρα.


Ορμπάιθ: "Σαν στο σπίτι μου"
Μπορεί να βρίσκεται στον Ολυμπιακός μόλις λίγες μέρες, αλλά ο Ορμπάιθ αισθάνεται ήδη άνετα με τα ερυθρόλευκα. Ο 32χρονος Ισπανός μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού και αναφέρθηκε στο ζεστό καλωσόρισμα, που του επεφύλαξαν οι Πειραιώτες, ενώ σχολίασε και το πρώτο ματς στο Champions League με τη Μαρσέιγ.
Είναι η δεύτερη προπόνηση... Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις από τον Ολυμπιακό, το Ρέντη και την ομάδα γενικότερα
"Το καλωσόρισμα ήταν πολύ «ζεστό» και καλό. Είμαι εδώ μόνο για δύο προπονήσεις αλλά νιώθω πως είμαι στο σπίτι μου".
Πρώτος αντίπαλος για τον Ολυμπιακό είναι η Μαρσέιγ. Τι γνωρίζεις για την γαλλική ομάδα και ποια είναι η γνώμη σου;
"Νομίζω ότι είναι μια δυνατή ομάδα, η οποία δουλεύει πολύ στην φυσική κατάσταση. Όπως όλες οι γαλλικές ομάδες θα είναι ένας δύσκολος αντίπαλος και δεν θα είναι εύκολα για εμάς".
 www.woop.gr
Δείτε περισσότερα θέματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις