ΣΙΝΕ

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

VIDEO: Ποια διάσημη τραγουδίστρια δήλωσε ότι ο Νότης Σφακιανάκης δεν έχει αισθητική;

Δείτε το βίντεο με την κριτική της πασίγνωστης τραγουδίστριας.
Σε συνέντευξή της στον Χρήστο Νέζο η διάσημη τραγουδίστρια ρωτήθηκε ποια είναι η γνώμη της για τον Νότη Σφακιανάκη: «Δεν έχω γνώμη, δεν τον έχω δει ποτέ να τραγουδάει».
Ο λόγος για την
Ελένη Βιτάλη.
Η Ελένη Βιτάλη παρουσιάστηκε ενοχλημένη από τον Νότη Σφακιανάκη , αφού είπε: «Τον έχω δει μια φορά στην τηλεόραση να τραγουδάει τα τραγούδια μου. Θύμωσα λιγάκι γιατί δεν πήρε την άδειά μου, ούτε του Σαββόπουλου. Έκανε ένα δίσκο με τα τραγούδια μας κι έτσι ανέβηκε», αναφερόμενη στο δίσκο του Νότη Σφακιανάκη «Εμπειριών Συλλέκτης».
Η αγαπημένη τραγουδίστρια συνέχισε λέγοντας: «Μάλιστα, δεν έχει καν αισθητική. Έλεγε «ένα χειμωνιάτικο πρωί, έφυγα απ’ το σπίτι σαν τρελός», ούτε τη ρίμα δεν σεβάστηκε. Θα έπρεπε να πάρει την άδεια του Σαββόπουλου και τη δική μου για να πει τα τραγούδια μας. Έκανε καριέρα με τα τραγούδια μου και του Σαββόπουλου. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω, μπορεί να ήταν αφηρημένος. Μπορεί ο μάνατζέρ του να του είπε κάτι και το παιδί -καινούργιος τραγουδιστής- να το έκανε. Σημασία έχει ότι ήταν φάουλ…»
Δείτε το βίντεο με την Ελένη Βιτάλη να λέει ότι ο Νότης Σφακιανάκης δεν έχει αισθητική:
Δείτε περισσότερα θέματα 
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος ιστολογίου με την παραπομπή στην πηγή με σχετικό ενεργό link (Νόμος 2121/1993)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις