ΣΙΝΕ

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2011

Ξέρετε πόσο χρονών γίνεται σήμερα η Άννα Βίσση;

Γενέθλια έχει σήμερα η Άννα Βίσση, που κόμπλεξ με την ηλικία της δεν έχει...
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε την ηλικία της στους θαυμαστές της την ώρα που τραγουδούσε, στο rockumentary «Όσο Έχω Φωνή» δεν δίστασε να βγάλει την ταυτότητά της
Πόσων ετών γίνεται η τραγουδίστρια;

54 παρακαλώ!
Η Άννα, λοιπόν, γεννήθηκε σαν σήμερα το 1957, στο χωριό Πύλα κοντά στην Λάρνακα.
«Είμαι καλά με τον εαυτό μου. Αντιμετωπίζω με θάρρος το γεγονός ότι μεγαλώνω. Η ηλικία πιστεύω πως είναι απλώς ένα νούμερο, που αν την αφήσεις να σε τρομάξει, μπορεί να συντελέσει στο να μεγαλώσεις άσχημα», έχει εξομολογηθεί η ίδια σε συνέντευξή της, ενώ προ λίγων ημερών είπε στην εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου: «το θέμα με την ηλικία μου έχει γίνει και λίγο ανέκδοτο. Το θέμα είναι να το λέει μια γυναίκα που όλα αυτά τα φώτα είναι πάνω της. Είναι ωραίο να στέκεσαι εδώ και να λες είμαι τόσο».

Star.gr
Δείτε περισσότερα θέματα σε αυτό το blog 
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος ιστολογίου με την παραπομπή στην πηγή με σχετικό ενεργό link (Νόμος 2121/1993)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις