ΣΙΝΕ

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2011

Ποια διάσημη κυρία παθαίνει συχνά κρίσεις πανικού;

 Δουλεύει στον χώρο των media πολλά χρόνια και πρόσφατα ανέλαβε την παραγωγή του reality της Άννας Βίσση «Όσο έχω φωνή». 
Ο λόγος για την...
 Μυρτώ Κοντοβά.
Όμως πώς αντιμετωπίζει το άγχος τόσα χρόνια σε τόσο πιεστικές δουλειές;
«Έχω πάει στο νοσοκομείο αρκετές φορές σε γιατρούς για να μου κάνουν μια γρήγορη ένεση για να συνέλθω, ψάχνοντας ταυτόχρονα να βρω τί μου συμβαίνει. Και αυτά συνέβησαν από τότε που ξεκίνησα να δουλεύω στην τηλεόραση, τότε που εργαζόμουν ταυτόχρονα στον Εκατομμυριούχο, στο ριάλιτι Bar και στο Κλικ. Ξαφνικά αισθανόμουν ιλίγγους, είχα αστάθεια και την πρώτη φορά θυμάμαι ότι λιποθύμησα σε ένα πολυκατάστημα, αφού προηγουμένως έτρωγα σε ένα εστιατόριο με έναν φίλο μου – δίπλα από το Vox– και καθώς μιλούσαμε, αισθανόμουν ότι μετακινείται η εικόνα του. Αρχικά πήρα Zanax, μετά τα σταμάτησα. Ύστερα κατάλαβα ότι αυτό είναι ένας μηχανισμός, ίσως και προστασίας, που μου λέει “με έχεις εξοντώσει, ξεκόλλα, θα παθαίνεις πάντα κρίσεις πανικού όταν θα αγχώνεσαι και πρέπει να ζήσεις με αυτές”».
Zougla.gr
Δείτε περισσότερα θέματα σε αυτό το blog 
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος ιστολογίου με την παραπομπή στην πηγή με σχετικό ενεργό link (Νόμος 2121/1993)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις