ΣΙΝΕ

Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Το άγαλμα του Τιερί Ανρί στο Έμιρεϊτς..

Ο Τιερί Ανρί δεν μπόρεσε να κρατηθεί και ξέσπασε σε λυγμούς, καθώς το άγαλμά του παρουσιάστηκε στο γήπεδο της Άρσεναλ.
Ο σπουδαίος Γάλλος απεικονίζεται να πανηγυρίζει με χαρακτηριστικό τρόπο, στα γόνατα και με το περίφημο βλέμμα του να αποδεικνύει το μεγαλείο του, τη σύνθετη προσωπικότητα του ψυχρού εκτελεστή και του εύθραυστου χαρακτήρα που κρύβει μέσα του.

Έχοντας σκοράρει 226 γκολ για τη λονδρέζικη ομάδα, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά. Το άγαλμα τον δείχνει να πανηγυρίζει μετά από γκολ κόντρα στην Τότεναμ, το Νοέμβριο του 2002, όταν ήταν στα καλύτερά του. Το άγαλμα του Χέρμπερτ Τσάπμαν, του μάνατζερ που κέρδισε δύο τίτλους πρωταθλήματος τη δεκαετία του ‘ 30, και του Τόνι Άνταμς, του μεγάλου αρχηγού, επίσης αποκαλύφθηκαν.
«Ξέρω πως δεν δείχνω συχνά τα συναισθήματά μου και γι’ αυτό κάποια ΜΜΕ συνηθίζουν να με σκοτώνουν επειδή δεν το πράττω. Αλλά να, σας δείχνω τώρα. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένειά μου που βρίσκεται εδώ, αλλά και τους φίλους μου, την κόρη μου, τη μητέρα μου», είπε.
Σ’ ότι αφορά στον Αρσέν Βενγκέρ, ανέφερε: «Γνωρίζω πως μερικές φορές είμαι δογματικός, αλλά αυτός είμαι εγώ 100%, σε ό, τι κι αν κάνω»… Ο Ανρί κατέκτησε από δύο φορές πρωτάθλημα και Κύπελλο στην οκταετή καριέρα του με την Άρσεναλ. «Ποτέ δεν πίστευα πως θα συμβεί κάτι τέτοιο, ούτε στα πιο τρελά όνειρά μου, να έχω το άγαλμά μου μπροστά στο στάδιο της ομάδας που αγαπώ και υποστηρίζω. Το άγαλμα είναι τέλειο παράδειγμα αυτού που νιώθω για την ομάδα, να γονατίζω μπροστά από το Έμιρεϊτς και το Χάιμπουρι (σ.σ. βρίσκονται δίπλα δίπλα). Είναι εκπληκτικό αν αναλογιστώ τον αριθμό και το μέγεθος των εκπληκτικών ποδοσφαιριστών που έχουν φορέσει τη φανέλα της Άρσεναλ», ανέφερε συγκινημένος.
Ο Βενγκέρ από την πλευρά του, είχε μόνον καλά λόγια να πει για το συμπατριώτη του με τον οποίο έγραψαν ιστορία στους «κανονιέρηδες». Ο Αλσατός είπε: «Η εκπληκτική καριέρα του οφείλεται απλά στην ποιότητα του Τιερί. Είναι ένας παίκτης που είχε ό, τι φανταζόταν ένας προπονητής, φυσική δύναμη, τεχνικό επίπεδο, εκπληκτική εξυπνάδα, και κάτι που ο κόσμος ξεχνά, ήταν πολύ αφοσιωμένος στην δουλειά του, με μια πολύ σοβαρή ζωή. Είναι απλά ένα πρότυπο που κέρδισε ό, τι μπορούσε να κερδηθεί σε μια καριέρα. Τιερί, ήσουν πραγματικά κάτι ιδιαίτερο»…
Δείτε περισσότερα θέματα 
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του παρόντος ιστολογίου με την παραπομπή στην πηγή με σχετικό ενεργό link (Νόμος 2121/1993)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις