ΣΙΝΕ

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Σάλος και ερωτηματικά για τον υφυπουργό με τα 95 ακίνητα!

Σάλο, αίσθηση και πολλά ερωτηματικά έχει προκαλέσει στην Ιταλία η αποκάλυψη ότι ο υφυπουργός Υποδομών της κυβέρνησης Μόντι, Γκουίντο Ιμπρότα, είναι ιδιοκτήτης 95 ακινήτων.
Ο ίδιος σχολιάζοντας τα συγκεκριμένα νούμερα (μεταξύ των οποίων υπάρχουν γκαράζ, αποθήκες κλπ), υποστήριξε ότι έχουν προέλθει από
οικογενειακή κληρονομιά (τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει) και τόνισε ότι μόλις τα 16 εξ αυτών είναι αποκλειστικής δικής του ιδιοκτησίας: «Σε ό,τι αφορά άλλα δεκαέξι σπίτια, το ποσοστό ιδιοκτησίας μου δεν ξεπερνά το 8,33%» τόνισε ο ίδιος.
«Η φορολογική μου δήλωση δεν ξεπερνά τις 249.000 ευρώ: 149.000 από τον μισθό μου και άλλες 100.000 ευρώ από τα περιουσιακά μου στοιχεία» συμπλήρωσε ο υφυπουργός της Ιταλίας μήπως και μαζέψει τα... ασυμμάζευτα!
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις