ΣΙΝΕ

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Πίτσα "Πάγκαλος" με δώρο το πλατινένιο cd Χρυσοχοϊδη!

- Ναι...γεια σας, μια παραγγελία να κάνω...
- Σας ακούω.
- Μια πίτσα vegetarian μεγάλη και μίααααα........στην πίτσα «Πάγκαλος» τι βάζετε;
- Τι να βάλω μαντάμ; Τη μάνα μου και τον πατέρα μου βάζω: Λουκανικούμπα, ζαμπόν, μπέικον, σουτζούκι, μανιτάρια, ντομάτα, κρεμμύδι, 4 τυριά, δύο κοτόπουλα ψητά και κοκορέτσι.
- Ωραία και μία πίτσα «Πάγκαλος» μεσαία...
- Με δύο πίτσες έχετε δώρο ένα cd με τις καλύτερες ατάκες Παπανδρέου, Κουλούρη, Χρυσοχοϊδη, ποιό θέλετε;
- Του Χρυσοχοίδη, που ανεβαίνει στα charts και πάει για πλατινένιο.
- Σε 20 λεπτά θα είναι εκεί μαντάμ...ευχαριστώ.
- ...Και ‘γω καληνύχτα.
...............................................................................................................
- Τι παράγγειλες Καλλιόπη;
- Τι να παραγγείλω ...πίτσες παράγγειλα Μπάμπη, αφού η μάνα σου τα’ κανε κάρβουνο τα σουτζουκάκια.
- Ρε μάνα, πάλι τούρκικα έβλεπες; Θα μας βάλεις φωτιά καμμιά μέρα ...Κούγκι θα γίνουμε εδώ μέσα...
- Όχι παιδάκι μου, μιλούσα με τον Αγησίλαο στο τηλέφωνο και ξεχάστηκα γιατί μου έλεγε για τον κυρ- Κώστα τον περιπτερά...τον λήστεψαν τον άνθρωπο σήμερα το πρωί, ήταν τρεις με κράνη και κουκούλες.
- Μπα... 3 άτομα για να κλέψουν ένα περίπτερο; Παλιά κλέβανε την κεντρική τράπεζα της Ελλάδος στην Πανεπιστημίου 3 άτομα.
- Ναι ... αφού για να καταλάβεις τους ρώτησε ο άνθρωπος « τι θέλετε ρε παιδιά» και κείνοι του απάντησαν « τι να θέλουμε ρε μπάρμπα με τα καλάσνικοφ πρωί- πρωί ...ψάχνουμε τέταρτο για πρέφα».
- Και του πήραν τις εισπράξεις ;
- Ποιες εισπράξεις Μπάμπη μου στις 7 το πρωί; Δεκατρία ευρώ είχε το ταμείο...κάτι γαριδάκια, σοκοφρέτες και τσιγάρα πήραν.
- Ρε που φτάσαμε, ληστεύουνε για γαριδάκια και σοκοφρέτες ...
- Ξανθίππη που πας ;
- Στην Τέτη πάω ρε μαμά, να μου δώσει ένα βιβλίο, που της δάνεισα για τ’ αρχαία...
- Τέτη τον λένε αυτόν τον νταγλαρά, που σε περιμένει από κάτω με τη μηχανή; Διάβασες παιδάκι μου, που είσαι μετεξεταστέα σε 4 μαθήματα στο πρώτο τρίμηνο;
- Διάβασα, τώρα τελείωσα.
- Ναι...όσο διάβασε και ο Χρυσοχοϊδης το μνημόνιο. Πότε διάβασες, μισή ώρα είσαι κλεισμένη στο δωμάτιο, 10 λεπτά άκουγα το σεσουάρ, 7 λεπτά άκουγα τη λίμα των νυχιών και 10 λεπτά άκουγα το τηλέφωνο...μένουνε 3 λεπτά...τι πρωτοδιάβασες Λούκα Κατσέλη;
- Διάβασα τα SOS.
- Άμα πέσεις στα χέρια μου τίποτα δεν θα σε ΣΩΣ...τι μαλλί είναι αυτό; Πρασινοκίτρινο σαν το στοιχειό της Χάρμενας, ακόμα δεν μπήκε το Τριώδιο, θες να γίνεις και παρουσιάστρια στο πρωινό του ΑΝΤ1.
- Η έκπληξη μαμά θα ήταν να θέλει να γίνει παρουσιάστρια στην «Ανατροπή» του Πρετεντέρη.
- Α....εδώ είσαι μούλικο...αϊ σιχτίρ νυχτιάτικα...
- Μανωλάκη μην ανακατεύεσαι...βάλε τουλάχιστον κανένα παλτό θα πουντιάσεις πάνω στη μηχανή, έφτασε το μίνι στις αμυγδαλές, αλήθεια ποιός είναι ΑΥΤΟΣ...
- Ο Άγγελος ....
- ...Ναι, ποιός Άγγελος παιδί μου ....ο Μιχάηλ Άγγελος, ο Πυριόχος, ο Σικελιανός, ο Δεληβοριάς, επώνυμο δεν έχει ...ποιόν Άγγελο θα ψάχνω εγώ η μάνα....ΔΕΝ πιστεύω να κάνει τίποτα μαύρο ....
- Αυτός μαμά δεν κάνει μαύρο... αυτός κάνει όλα τα χρώματα...
- Αϊ σιχτίρ μούλικο...
- Μπάμπη δε μιλάς; Τι κάνεις πρόσθεση χριστιανέ μου;
- Τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ στα τελευταία γκάλοπ και τη δημοτικότητα του Γιώργου.
- Και είναι καλά;
- Για πίεση καλά είναι.
- Δηλαδή;
- Δηλαδή, 12 μεγάλη, 7 η μικρή.....12 το ποσοστό, 7 η δημοτικότητα ...χαρά ο Αντώνης...
- Ποιός Αντώνης χριστιανέ μου...
- Ο Αντώνης ο βαρκάρης ο Σερέτης ...αμάν ρε Καλλιόπη με έπρηξες ....χτυπάει το κουδούνι...ΗΡΘΑΝ ΟΙ Π...ΤΣΕΣ
Γράφει ο Νάσος Λαναράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις