ΣΙΝΕ

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Γιατί η Μενεγάκη έμεινε άυπνη χθες βράδυ;

Ξύπνια έμεινε χθες, σχεδόν όλο το βράδυ, η Ελένη Μενεγάκη καθώς η Ναταλί Κάκαβα, σύζυγος του στενού της συνεργάτη, Γρηγόρη Γκουντάρα, έφερε στον κόσμο το πρώτο τους παιδί.
«Όλο το βράδυ μιλάγαμε στο τηλέφωνο. Άυπνη είμαι, θα πέσω ξερή!» είπε η παρουσιάστρια το πρωί της Τρίτης, ενώ αποκάλυψε και τη συνομιλία που είχε με τον Γρηγόρη όταν εκείνος την πήρε να της πει πως είναι στο δρόμο για το μαιευτήριο: «Χθες το βράδυ, την ώρα που με πήρε στο τηλέφωνο και μου λέει “είμαστε στο δρόμο και γεννάμε”, του λέω “κοίτα να μου πεις ακριβώς την ώρα της γέννησης, μη μου πεις στο περίπου!”. Και εκείνος μου απαντάει “ναι, θα πω και στη Ναταλί” και του λέω “ποια Ναταλί καλέ; Εκείνη θα γεννάει, την ώρα θα κοιτάζει;».
Φυσικά, η Ελένη Μενεγάκη ήθελε να ξέρει την ακριβή ώρα γέννησης του μωρού για να βγάλει τον πλήρη αστρολογικό του χάρτη –όπως και έγινε: H Άση Μπήλιου έκανε μια σύντομη ανάλυση στον αέρα του «Καφέ με την Ελένη», εξηγώντας, μεταξύ άλλων, πως ο μικρός είναι Ταύρος με ωροσκόπο Υδροχόο.
Yupi.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις