ΣΙΝΕ

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Η περιπέτεια υγείας του Νίκου Φώσκολου!!!

Συγκλονίζει η εξομολόγηση του Νίκου Φώσκολου. 
Ο σεναριογράφος δεκάδων επιτυχημένων ελληνικών ταινιών αλλά και σήριαλ που άφησαν εποχή, τόσο στην Κρατική, όσο και την ιδιωτική τηλεόραση αποκαλύπτει ότι η σημερινή πραγματικότητα είναι για εκείνον ότι πιο δύσκολο έχει βιώσει ποτέ στην ζωή του, εξαιτίας ενός κατάγματος που έχει υποστεί.
Τόσο πολύ, που αν είχε την δυνατότητα θα έβαζε τέλος σε αυτήν.
«Στάθηκα τυχερός στη ζωή μου. Οτι έχω ζητήσει από τον Θεό, εκείνος μου το έδωσε. Εχω ζήσει πολλές χαρούμενες στιγμές και τώρα τις πληρώνω. Είμαι κλεισμένος σπίτι μου. Ούτε φυλακισμένος να ήμουν. Βέβαια, γίνεται συνειδητά. Από την στιγμή που δεν μπορώ να είμαι ο Νίκος που ήμουν, δεν μπορώ να βγω. Ήμουν πάντα χαρούμενος. Αν δεν είχα αυτή την γυναίκα που έχω, δεν ξέρω πώς θα τα έβγαζα πέρα. Η πιο δύσκολη στιγμή της ζωής μου είναι το σήμερα. Κάθε μέρα είναι ένας εφιάλτης. Αν είχα ένα πιστόλι θα είχα αυτοκτονήσει χίλιες φορές. Δεν έχω όμως και δεν μπορώ να βρω. Τον θάνατο δεν τον φοβάμαι καθόλου. Την διαδικασία φοβάμαι. Περισσότερο σκέφτομαι την ανημποριά. Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να λερώνομαι επάνω μου», δηλώνει.
Εχοντας αυτή την στιγμή την τρίτη κατά σειρά γυναίκα του στο πλευρό του, μιλά για το πώς πέρασε με τις άλλες δύο. Η πρώτη μάλιστα είχε φθάσει μέχρι τα σύνορα, στην Πομακία, την εποχή που εκείνος ήταν φαντάρος, μόνο και μόνο για να του πεί ότι είναι έγκυος. Τι συνέβη μετά; «Οταν γύρισα από τον στρατό η γυναίκα μου είχε βαρεθεί να περιμένει τόσους μήνες κι είχε γνωρίσει άλλους. Ζήτησα διαζύγιο. Ζει ακόμα και έχουμε μείνει αγαπημένοι φίλοι. Είναι καταπληκτική γυναίκα».
Λίγα χρόνια αργότερα γνώρισε την δεύτερη σύζυγό του. «Την Έλλη, την είχα γνωρίσει στην ραδιοφωνία, όπου δουλεύαμε και οι δύο. Αυτή η κυρία με χώρισε. Με την θέλησή της, μου δίπλωσε τα εσώρουχα και μου τα στοίβαξε επάνω στον πάγκο, ώστε να καταλάβω ότι θέλει να φύγω. Εγώ το παραδέχομαι. Ο χώρος στον οποίο κινούμουν και γύριζα μέρα νύχτα, πολλές φορές με παρέσυρε στον πειρασμό. Ήταν και ζήτημα πολλαπλότητας των προκλήσεων. Ήταν μεγάλες οι πιθανότητες να την πατήσεις με τόσες πολλές εκδηλώσεις θαυμασμού που είχες. Δεν στενοχωρήθηκα από τον χωρισμό, διότι ήταν πολύ δίκαιη η απόφασή της. Ηταν μια αληθινή κυρία της οποίας το ήθος δεν μπόρεσα να φτάσω ποτέ. Ημουν ανάξιός της. Μαζί της απέκτησα την κόρη μου την Ντέλλα».
Δούλεψε με τα μεγαλύτερα ονόματα του κινηματογράφου και θυμάται σαν τώρα την συνεργασία του με τον Νίκο Κούρκουλο. «Περπατούσε σε κάτι σωλήνες παριστάνοντας το μεθυσμένο και δίπλα υπήρχε ένα κενό 30 μέτρων. Κάποια στιγμή του ζήτησα να κάνει μερικά χαριεντίσματα για την ταινία κι εκείνος άρχισε να χορεύει δίπλα στο κενό. Τρελάθηκα από το φόβο μου.
Η Καρέζη έπαιζε με τις ώρες τάβλι με τον Καζάκο. Κάποια στιγμή της έστειλα ένα σημείωμα: Νόμιζα ότι θα γυρίζαμε την ταινία στα διαλείμματα θα παίζαμε τάβλι. Βλέπω ότι παίζουμε τάβλι και στα διαλείμματα γυρίζουμε την ταινία.
Από την Αλίκη θυμάμαι ότι είχε τρέλα με τα ρούχα της. Οταν την κρεμάσαμε στον τοίχο για το γύρισμα και έπρεπε να φορέσει ένα φτωχικό ρούχο εκείνη φόρεσε μεταξωτό. Τι φόρεσες εκεί; Την ρωτάω. Νίκο μου δεν δείχνει ο φακός την ποιότητα, μου απάντησε. Όμως, ο φακός τα δείχνει όλα. Ετσι όπως ήταν δεμένη έπιασα το φόρεμα, το έσκισα και το γέμισα με λάσπες. Φώναζε πολύ αλλά το χαιρόταν κιόλας. Κατά βάθος της άρεσαν αυτά, επειδή έβλεπε την αφοσίωσή μου στην δουλειά», ανέφερε.
Βιώνοντας πλήρως την κρίση που πλήττει την τηλεόραση, λέει ότι δεν έβγαλε πολλά λεφτά, ούτε είναι πλούσιος. Αλλωστε, όπως λέει, χαίρεται που κατάλαβε έστω και αργά κάποια πράγματα για την κοινωνία, που δεν κατάφερε ποτέ να τα κατανοήσει μικρός.
Πηγή: Life and Style

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις