ΣΙΝΕ

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Η γκάφα της Μενεγάκη με την μύτη του Κώστα Κόκλα (video)

Κορυφαία γκάφα έκανε στη σημερινή της –μαγνητοσκοπημένη- εκπομπή η Ελένη Μενεγάκη.
Η παρουσιάστρια, είχε καλεσμένο τον Κώστα Κόκλα, και την ώρα που η κάμερα έδειχνε τον ηθοποιό, του έκανε συνεχώς νοήματα πως κάτι έχει στη μύτη του.
Κάποια στιγμή λοιπόν κι εκείνος σταματά να μιλά και τη ρωτά τι συμβαίνει και τι του δείχνει!

«Μου κάνουν νοήματα πως έχει μείνει πούδρα στη μύτη σου! Η δική μου μύτη έχει πούδρα και η δική σου έχει μια μαυρίλα! Μια καρβουνιά! Κάτσε να στη βγάλω…» του λέει η Ελένη, και σηκώνεται μονομιάς να τον καθαρίσει.
«Δεν βγαίνει Ελένη μου, πρέπει να κάνω laser για να βγει! Έχεις laser μαζί σου; έβαλα make up!» προσπαθεί να την προειδοποιήσει ο Κόκλας.
«Όχι! Εδώ εδώ… έχει μια μαυρίλα» να επιμένει η Ελένη.
«Το ξέρω! Την είχα κάψει κάποτε με τσιγάρο και από τότε έμεινε μια πανάδα!» της λέει απηυδυσμένος ο ηθοποιός, με την Ελένη να «λιώνει» στα γέλια, παρέα με όλη την εκπομπή!
«Εδώ και ώρα μου κάνει για τη μύτη και λέω τι συνθηματικό είναι αυτό γ*αμώ το κέρατο μου; δεν την είχα πάντα ο έρμος! Το έχω εδώ και ένα χρόνο!» συνέχισε ο Κώστας Κόκλας, με την Ελένη να του λέει:
«Μα λέω κι εγώ που ακούμπησε το χέρι του και έγινε καρβουνιάρης;!»
«Σπρώχνω τα ξύλα στο τζάκι με τη μύτη μου!» αστειεύτηκε στο τέλος ο ηθοποιός.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από την «Eλένη»(στο 4:20)...

Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις