ΣΙΝΕ

Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

ΕΥΑ ΧΑΝΤΑΒΑ Ομορφιά στα φιλέ

Το γυναικείο βόλεϊ στην Ελλάδα δεν στερήθηκε ποτέ αιθέριων υπάρξεων, όμως η αλήθεια είναι πως κατά την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο έγινε "φτωχότερο" λόγω της απουσίας της Εύας Χαντάβα!
Η 20χρονη πρώην ακραία του Ολυμπιακού, που πρόσφατα παρέλαβε το βραβείο της κορυφαίας παίκτριας του ελληνικού πρωταθλήματος για τη σεζόν 2010-2011, μετακόμισε στη γειτονική Ιταλία για λογαριασμό ... της Τέρε Βερντιάνε, παίρνοντας στις...
αποσκευές της και το όμορφο χαμόγελό της που τόσο αγάπησε το ερυθρόλευκο κοινό και όχι μόνο.
Η... αγγελικά πλασμένη βολεϊμπολίστρια καρφώνει σε πρώτο χρόνο στο... φιλέ του Cobrasports.gr, αποκαλύπτοντας, μεταξυ άλλων, αρκετά από τα "μυστικά" της. Παράλληλα, αναφέρθηκε στα όνειρά της, καθώς και στα πλάνα της για το μέλλον, κάνοντας παράλληλα αναφορά και στην περυσινή της παρουσίας στον Ολυμπιακό, που αποκαλεί τη μεγάλη της αγάπη...
Πότε αποφάσισες να ασχοληθείς επαγγελματικά με το βόλεϊ; Το αγαπούσες από μικρή;
Ναι, από μικρή ηλικία είχα όνειρο να κάνω καριέρα στο βόλεϊ. Ήδη από τα 16 μου χρόνια ξεκίνησα να το βλέπω επαγγελματικά, όταν το 2005 πήρα την πρώτη μου μεταγραφή από τον Γυμναστικό Σύλλογο Γρεβενών, στον Ηρακλή Θεσσαλονίκης.

Τι εντυπώσεις σου έχει αφήσει η παρουσία σου στον Ολυμπιακό, που συνδυάστηκε τόσο με ομαδικές, όσο και με ατομικές διακρίσεις;
Από τον Ολυμπιακό μου έχουν μείνει απλά οι καλύτερες δυνατές εντυπώσεις. Εκεί κέρδισα τους πρώτους μου τίτλους και είναι μεγάλη μου τιμή που φόρεσα την ερυθρόλευκη φανέλα και ακόμα μεγαλύτερη που ήμουν μέλος της ομάδας, η οποία κατέκτησε τον πρώτο τίτλο στην ιστορία του τμήματος. Απλά αξέχαστες στιγμές! Και ομαδικές και ατομικές.
Θα ήθελες κάποια στιγμή να ξαναφορέσεις τα ερυθρόλευκα;
Φυσικά και θα το ήθελα. Απλά, δεν μου το επιτρέπουν οι καταστάσεις που επικρατούν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Φέτος, έκανα το πρώτο βήμα και θα ήταν πισωγύρισμα αν γυρνούσα τώρα στην Ελλάδα, ειδικά με όλα αυτά τα προβλήματα που έχει το βόλεϊ και όχι μόνο...
Πέρυσι είχες δηλώσει πως όνειρό σου είναι να μεταγραφείς σε μία ομάδα της Ιταλίας ή της Ρωσίας; Τώρα που επιτεύχθηκε αυτός ο στόχος, τι άλλο ονειρεύεσαι;
Η αλήθεια είναι πως ένα μέρος του στόχου επιτεύχθηκε. Ήρθα στην Ιταλία και ναι, είμαι χαρούμενη που τα κατάφερα. Το επόμενο μέρος και αμέσως επόμενος στόχος μου είναι η Α1 είτε στην Ιταλία, είτε στην Τουρκία. Ποτέ δεν σταματάνε οι στόχοι μου. Μετά από κάθε βήμα που κάνω, βάζω τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Πρόκειται για ένα στοίχημα με τον εαυτό μου...

Πώς είναι μέχρι στιγμής η ζωή σου στην Ιταλία;
Στην Ιταλία τα βρήκα όλα πολύ καλά. Προσαρμόστηκα με ευκολία στον τρόπο ζωής, αν και δυσκολότερα δεν δυσκολεύομαι πολύ σε αυτό το κομμάτι. Μου αρέσει το... καινούριο, όπως και στις παρέες. Είμαι κοινωνική και έκανα γρήγορα φιλίες.
Σου λείπει κάτι από την Ελλάδα;
Είναι πολλά τα πράγματα που μου λείπουν, όμως πρώτα απ' όλα οι αδερφές μου, οι γονείς μου και οι φίλες με τους φίλους μου. Από πράγματα αυτό που μου λείπει περισσότερο και δεν υπάρχει εδώ είναι μόνο το freddo cappuccino (γέλια).
Κάνοντας σύγκριση των συνθηκών που επικρατούν στις δύο χώρες, ποια θα έβγαινε... νικήτρια και γιατί; Δεν αναφέρομαι μόνο στο αθλητικό κομμάτι, αλλά και στη ζωή γενικότερα...
Σίγουρα, από θέμα ζωής, ψηφίζω για νικήτρια την Ελλάδα. Κι εδώ κάνουν καλή ζωή, αλλά σαν την Ελλάδα δεν έχει και κυρίως όσον αφορά το κομμάτι της διασκέδασης. Σε θέμα αθλητισμού κερδίζει η Ιταλία και μάλιστα με πολύ μεγάλη διαφορά!
Πως είναι για μια γυναίκα να βλέπει τον κόσμο από τα 188 εκατοστά; Έχει τύχει ποτέ να κομπλάρει κάποιος άντρας δίπλα σου;
Είναι ωραίο συναίσθημα! Βλέπω τον κόσμο από... ψηλά! (γέλια) Αστειεύομαι... Είναι όμορφα πάντως! Και ναι... έχει τύχει να κομπλάρει κάποιος!
Ποιο είναι το πιο έξυπνο κομπλιμέντο που σου έχουν κάνει;

Κάποιος μου είχε πει: «Έχεις κάνει επίθεση σε πρώτο χρόνο στο παρκέ της καρδιάς μου». Μου άρεσε, καθώς το θεώρησα πολύ έξυπνο και φυσικά μου έμεινε".

Τι θα πρέπει να κάνει κάποιος για να σε κερδίσει;
Δεν είμαι εύκολος άνθρωπος, αλλά στις προτιμήσεις μου είναι ένας άντρας που θα τον κοιτάω στα μάτια και θα μου εμπνέει ασφάλεια και εμπιστοσύνη!
Μολονότι είσαι ακόμα πάρα πολύ μικρή, έχεις αρχίσει να σκέφτεσαι την προοπτική της δημιουργίας οικογένειας στο μέλλον;

Φυσικά και η οικογένεια εντάσσεται στα μελλοντικά μου σχέδια. Απλά όχι στα άμεσα.
Τώρα που βρίσκεσαι στο εξωτερικό, τι γίνεται με τις σπουδές σου στο παιδαγωγικό;

Έχω κάνει διακοπή σπουδών και όταν με το καλό ξαναγυρίσω στην Ελλάδα, θα συνεχίσω από εκεί που έχω μείνει. Προς το παρόν μόνο βόλεϊ!
Γενικότερα, ποια είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον;
Θέλω να κάνω μία πολύ μεγάλη καριέρα, να καταξιωθώ στο εξωτερικό και όταν με το καλό είναι να τελειώσω την καριέρα μου να γυρίσω και να παίξω τα τελευταία μου χρόνια στον Ολυμπιακό. Θα ήθελα να τελειώσω από εκεί όπου ξεκίνησα! Βάζω για αρχή τον Ολυμπιακό γιατί με αυτή την ομάδα πήρα τον πρώτο τίτλο στην καριέρα μου, αν και το... σκαλοπάτι για να φτάσω εκεί ήταν ο Ηρακλής.
Κλείνοντας, θα ήθελες να στείλεις κάποιο μήνυμα στο fan club σου στην Ελλάδα;

Νιώθω την ανάγκη να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, καθώς χάρη στα μηνύματα και τη γενικότερη στήριξή τους, παίρνω περισσότερη δύναμη και θετική ενέργεια, ακόμα κι όταν δεν είμαι στις καλύτερές μου μέρες. Να είναι σίγουροι πως δεν θα τους απογοητεύσω.

ΕVA FILE(S)

Αθλητής: Tay Aguero
Ομάδα: Ολυμπιακός
Χρώμα: Λευκό-Γαλάζιο
Ταινία: The notebook
Ηθοποιός: Tom Hanks
Βιβλίο: Paulo Coehlo - Ο Αλχημιστής
Ταξιδιωτικός προορισμός: Νέα Υόρκη, Ρίο ντε Τζανέιρο (σίγουρα θα πάω κάποια στιγμή)
Τηλεοπτική εκπομπή: Ράδιο Αρβύλα
Ποτό: Vodka πορτοκάλι
Φαγητό: Τορτελίνια
Τραγούδι: Poison-Alice Cooper
Μουσική: rock, ελληνικά... Βασικά τα πάντα είναι στις προτιμήσεις μου από μουσική, αναλόγως τη διάθεση
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Νίκος Βαγγέλης
www.cobrasports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις