ΣΙΝΕ

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Παπανικολάου: Αφιερώνω τη νίκη στην οικογένεια μου και στον κολλητό μου από τα Γρεβενά.

Να παλέψουν στον τελικό με την ΤΣΣΚΑ για το τρόπαιο είναι το νέο ζητούμενο για τον Ολυμπιακό, σύμφωνα με τον Κώστα Παπανικολάου.
«Όλοι πριν το ματς είπαμε ότι δεν θέλουμε να τελειώσει το όνειρο εδώ, να απολαύσουμε το παιχνίδι, να δώσουμε πάθος, ενέργεια και στο 40’ να δούμε τι γράφει το ταμπλό», τόνισε αρχικά ο φόργουορντ του Ολυμπιακού.

Για το αν μπορεί να κάνει και νέο θαύμα η ομάδα την Κυριακή, επισήμανε: «Μπορεί να είναι θαύμα για τους απέξω, αλλά για εμάς μέσα στα αποδυτήρια, έστω κι αν από την αρχή δεν μας υπολόγιζαν, δεν είναι. Η ομάδα όμως έφτασε ως εδώ και την Κυριακή θα παίξει στον τελικό.
Πρέπει να παίξουμε με το ίδιο πάθος, την ίδια ενέργεια, την ίδια άμυνα και θα παλέψουμε ως το τέλος για το τρόπαιο».
Όσο για το που αφιερώνει τη νίκη, σημείωσε: «Την αφιερώνω στους γονείς μου και τον αδελφό μου, σε όλη την οικογένεια, που με αγαπούν, και με στηρίζουν. 
Και στον κολλητό μου από τα Γρεβενά που μένει στη Θεσσαλονίκη…».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις