ΣΙΝΕ

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Πασίγνωστος δημοσιογρφος: "Ναι, είμαι γκέι!"

Διάσημος δημοσιογράφος και παρουσιαστής, με δική του εκπομπή σε μεγάλο τηλεοπτικό δίκτυο, αποκάλυψε με επιστολή μέσω διαδικτύου ότι είναι ομοφυλόφιλος.
“Ναι, είμαι γκέι, πάντα ήμουν, πάντα θα είμαι και δεν θα μπορούσα να είμαι περισσότερο ευτυχισμένος, άνετος με τον εαυτό μου και περήφανος”, είπε χαρακτηριστικά ο άνθρωπος που έχει αφήσει ιστορία με τα ρεπορτάζ του από τις εμπόλεμες ζώνες ανά τον κόσμο.
Ο Άντερσον Κούπερ (Anderson Cooper) του CNN, έκανε μια συγκλονιστική εξομολόγηση μέσω email σε φίλο του επίσης δημοσιογράφο, ο οποίος ετοίμαζε ένα κομμάτι για την κοινωνική επιρροή που ασκούν οι επώνυμοι που παραδέχονται ότι είναι ομοφυλόφιλοι.
Στη συνέχεια, του έδωσε το ΟΚ να δημοσιεύσει το κείμενο, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο εδώ.

radar.gr ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
 Για ότι παράπονα κλπ, μπορείτε να στείλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις