ΣΙΝΕ

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Γυναίκα σε απατούσα με την κουμπάρα μας και με την ξαδέλφη σου

Ένας άντρας πέθαινε και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευταίες του στιγμές.
Κάποια στιγμή αυτός ψυθιρίζει.
- Μαρία
- Τι είναι Σωτήρη μου
- Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι
- Όχι! Σωτήρη μου δεν θέλω να μου εξομολογηθείς!
- Μα είναι σημαντικό Μαρία μου!
- Τι Σωτήρη μου;
- Να!...
Σε απατούσα Μαρία μου και με την γειτόνισσα και με την κουμπάρα μας και με την ξαδέλφη σου την Ευτέρπη.
- Το ξέρω Σωτήρη μου το ξέρω! 
Για αυτό κι εγώ σε δηλητηρίασα!

ierosagon
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις