ΣΙΝΕ

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Ποιά Ελληνίδα τραγουδίστρια χάρισε το μεροκάματό της στους εργαζόμενους του μαγαζιού που εμφανιζόταν ;

Την κοινωνική της ευαισθησία έδειξε η διάσημη τραγουδίστρια,καθώς χάρισε ολόκληρο το μεροκάματό της στους εργαζόμενους στο μαγαζί όπου εμφανιζόταν χάρισε διάσημη λαϊκή τραγουδίστρια, δείχνοντας έμπρακτα ότι γνωρίζει πως η επιτυχία που μπορεί να έχει ένα νυχτερινό μαγαζί, είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς.
Ο λόγος για την ...
Πάολα, η οποία δήλωσε σχετικά στο περιοδικό ΟΚ!: «Μα πού το μάθατε; Το μεροκάματό μου είναι μεγαλύτερο από τους υπόλοιπους εργαζόμενους του μαγαζιού και ήθελα να κάνω ένα δώρο το τελευταίο βράδυ. Έτσι απλά, και με την καρδιά μου. Δηλαδή, όλα εγώ να τα παίρνω; Δεν πάω με το τεμάχιο εγώ. Και άλλοι βασανίζονται περισσότερο και ο καθένας έχει την κούρασή του, οι κοπέλες στα λουλούδια, τα άλλα παιδιά που σερβίρουν. Είναι συνεργάτες μου κάθε νύχτα».

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)  
 Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις