ΣΙΝΕ

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Πασίγνωστη ελληνίδα τραγουδίστρια εξοργισμένη με την εγγονή της - «Αυτή είναι πιο γουρούνα και από το γουρούνι»!

 «Βρισκόμουν για έντεκα ημέρες σε μία κλινική στην Κυψέλη επειδή χειρουργήθηκα στο αριστερό μου πόδι.
Η εγγονή μου η...
Αγγελική δεν πήρε ούτε καν ένα τηλέφωνο, μετά από τόσο που της στάθηκα. Πριν από ένα χρόνο είχε έρθει στο σπίτι μου με το παιδί και μετά δεν ξαναπάτησε καθόλου». Η Καίτη Γκρέυ ξεσπά για την εγγονή της,...
Αγγελική Ηλιάδη, κατά τη διάρκεια της πρόσφατης νοσηλείας της και της καταλογίζει αδιαφορία και αχαριστία σε μία δύσκολη περίοδο της ζωής της, όταν υποστηρίζει πως είχε ανάγκη τη στήριξή της. «Ήρθε πολύς κόσμος όταν το μάθανε αλλά όχι η εγγονή μου. Το κορίτσι δεν ξέρει τη θέλει από τη ζωή του, κρίμα…» δηλώνει στο Ciao η Καίτη Γκρέυ. Και συνεχίζει: «Μόνο εγώ της στάθηκα όταν ήταν στο δρόμο. Να λεφτά, να αυτά, πάντα ήμουν δίπλα της. Και τότε εγώ τα ‘’χάλασα’’ με το γιο μου. Αυτή είναι πιο γουρούνα και από το γουρούνι».


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις