ΣΙΝΕ

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Τρέχουν οι εξελίξεις στο Βατερό …. Παραιτήθηκε και ο Καλεμκερίδης


Οι εξελίξεις δεν σταματούν στην ομάδα του Εθνικού Βατερού. Τα γεγονότα των τελευταίων ημερών ανάγκασαν και τον Παύλο Καλεμκερίδη να παραιτηθεί από το πόστο του Γενικού Αρχηγού της ομάδας.
Ο Παύλος Καλεμκερίδης σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε μας δήλωσε:  
"Έκανα ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατό να είμαι δίπλα στην ομάδα απο την πρώτη στιγμή που ανέλαβα το πόστο του γενικού Αρχηγού όταν ο φίλος μου και ένας απο τους αναμορφωτές αυτής της ομάδας ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΒΑΝΤΣΙΩΤΗΣ που τον εκτιμώ απεριόριστα μου ζήτησε να βοηθήσω την ομάδα σε μια δύσκολη περίοδο αφού η ομάδα έπεσε απο την Δ' ΕΘΝΙΚΗ και οι περισσότεροι ποδοσφαιριστές έφυγαν σε άλλες ομάδες. Δέχτηκα αμέσως να βοηθήσω αφιλοκερδώς.
Όταν πριν 10 ημέρες ο πρώην πρόεδρος και ο προπονητής της ομάδας αποχωρούσαν απο την ομάδα για τους δικούς τους λόγους, έμεινα δίπλα στην ομάδα και πήρα το ρίσκο να την αναλάβω απο την θέση του προπονητή ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ, με τις λίγες γνώσεις που διαθέτω αλλά με πολύ όρεξη για δουλειά μέσα στο γήπεδο μαζί με τους ποδοσφαιριστές.
Πίστευα ότι η διοίκηση με εμπιστευόταν και θα πηγαίναμε ως το τέλος της περιόδου μαζί, γιατί όνειρο μου είναι και δεν το κρύβω να ασχοληθώ μελλοντικά με την προπονητική.
ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ.!
Επειδή για μένα η αξιοπρέπεια είναι το Α και το Ω στην ζωή μας, πικράθηκα πολύ όταν σήμερα έμαθα για την πρόσληψη καινούργιου προπονητή στην ομάδα.
Δεν πειράζει αυτά έχει το ποδόσφαιρο....Πιστεύω να έβαλα και εγώ ένα μικρό λιθαράκι σ' αυτή την ομάδα και της εύχομαι επιτυχίες στο δύσκολο πρωτάθλημα της φετινής περιόδου.
Θέλω μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω όλους τους ποδοσφαιριστές του Φ.Σ. ΕΘΝΙΚΟΣ ΒΑΤΕΡΟΥ για τις ωραίες στιγμές που περάσαμε μαζί και την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό που μου δείξατε εκτός και εντός αποδυτηρίων.
Τέλος θέλω να πω στα παιδιά της διοίκησης ένα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!"


matiesstasport
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις