ΣΙΝΕ

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Το μοντέλο που βρέθηκε να πουλάει γιαούρτια στην Καλλιθέα (pics)


O Γιώργος Μανίκας άφησε τις πασαρέλες και άνοιξε ένα κατάστημα frozen yogurt στην περιοχή της Καλλιθέας.

«Πρόκειται για μια επιχείρηση που είχα στο μυαλό μου εδώ και έξι μήνες. Αυτό στο οποίο διαφέρει είναι ότι περιλαμβάνει και προϊόντα χωρίς λιπαρά και ζάχαρη για αθλητές, διαβητικούς ή απλά για όσους προσέχουν ιδιαίτερα τη διατροφή τους».


Αυτό δήλωσε το γνωστό μοντέλο (με αξιοπρεπή θητεία σε ελληνικές και ξένες πασαρέλες) που περιμένει το πρωτό του παιδί από τη σύντροφό του Έλλη Γελεβεσάκη η οποία ήταν επίσης παρούσα στα εγκαίνια.

Αυτή είναι η 2η επιχείρηση του Μανίκα μετά το πάρκο με φωτοβολταϊκά που διατηρεί στην Αντίκυρα. Όπως έχει χαρακτηριστικά δηλώσει σε περσινή συνέντευξή του «Ποτέ δεν είδα το modeling ως μια δουλειά που μπορεί να μου αποφέρει τα προς το ζην. Το έβλεπα πάντα ως χόμπι κι έτσι εξακολουθώ να το βλέπω. Ήρθα στην Αθήνα για να σπουδάσω – τώρα, μόλις τελειώσω και τα τελευταία μου μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, στη Στατιστική-Ασφαλιστική, σκέφτομαι να κάνω κι ένα μεταπτυχιακό στα Ναυτιλιακά ή τις Πιθανότητες. Δεν είμαι άνθρωπος που επαναπαύεται εύκολα και σίγουρα έχω πολλά ακόμη να κάνω στη ζωή μου».


ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΛΙΚ ΣΤΟ (Mου αρέσει!)
Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr Τελευταίες ειδήσεις

1 σχόλιο:

greecelands είπε...

Ότι για άλλους ειν απλό εμένα δυσκολεύει κι ότι ειναι δύσκολο πολύ τη σκέψη μου αντρειεύει

Δημοφιλείς αναρτήσεις