ΣΙΝΕ

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Συμπεθέρης: Έτσι έγινε η μεταγραφή στον Βατανιακό!!!

Ολοκληρώθηκε και το τυπικό μέρος της μετακίνησης του Δήμου Συμπεθέρη από τα Λευκάδια στον Βατανιακό. Ο παίκτης πήρε την ελευθέρας του και...
ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην ποδοσφαιρική του πορεία. Μιλώντας για την μεταγραφή του, δήλωσε:
"Ήταν κάτι ξαφνικό για εμένα. Μίλησα με τον πρόεδρο του Βατανιακού, ο οποίος μου ζήτησε αν μπορώ να πάω στην ομάδα του η οποία έχει στόχο την άνοδο στην Β' Εθνική, καθώς θα ανέβουν πέντε ομάδες. Μίλησα με τον κ. Καλαϊτζίδη τον πρόεδρό μου και του εξήγησα του λόγους. Χωρίς δεύτερη κουβέντα μου είπε να προχωρήσω την μεταγραφή. Θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον κύριο Γιάννη Καλαΐτζίδη για την μέχρι τώρα άψογη συνεργασία καθώς επίσης να πω κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο των Λευκαδίων για την αγάπη που μου έδειξαν στον 1,5 χρίονο που ήμουν εκεί. Ακόμη, εύχομαι στους συμπαίκτες μου αλλά και τον κ. Τυριακίδη ότι καλύτερο. Η ομάδα να βρει τον δρόμο της που δεν είναι άλλος από την άνοδο στην Γ' Εθνική".

inspor.gr
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις