ΣΙΝΕ

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Έξαλλος ο Σαμαράς: «Είμαι Πρωθυπουργός και όχι μαλ@@@ας!»


Πανδαιμόνιο φαίνεται ότι επικράτησε κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνάντησής του Αντώνη Σαμαρά με τους περιφερειάρχες.
Όταν οι περιφερεάρχες του εξέφρασαν το παράπονό τους για τον... «Τελικό Διατάκτη» και του είπαν ότι οι υπηρεσίες του Χρηστάκη «τσίου τσίου» παύλα Σταϊκούρα τους βάζουν εμπόδιο, πράγμα που παραδέχθηκε και ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης που ήταν παρών, ο Αντώνης Σαμαράς έμεινε… κάγκελο.
«Φέρτε μου, το Χρηστάκη, τώρα, τώρα τώρα», φαίνεται να είπε με φωνές που ακούγονταν μέχρι το υπερπέραν (λέγε με και Θεό), αλλά… πουθενά ο «τσίου τσίου». Είχε ραντεβού, δουλειά κτλ.
Αντί του Χρηστάκη κατέφθασε στο Μαξίμου μια σύμβουλος του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών και του είπε: «Ξέρετε, κύριε Πρωθυπουργέ, είναι δύσκολο να γίνει αυτό».

Τι το ήθελε η ανυποψίαστη σύμβουλος να το πει αυτό!
Δεύτερο… κάγκελο ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς. Να λέει κάτι τέτοιο στον Πρωθυπουργό, μπροστά στους «μικρούς πρωθυπουργούς», μια «μικρή» σύμβουλος;

Αφού, λοιπόν, συνήλθε από το εγκεφαλικό, της είπε υπάρχουν δύο παραδοχές για την απάντηση του:
1. «Εγώ είμαι ο Πρωθυπουργός και δεν είμαι μαλ…ας. Να το κάνετε άμεσα. Αύριο να έχει λυθεί το θέμα».

2. «Είμαι Πρωθυπουργός και οι περιφερειάρχες δεν είναι μαλ…ες. Να το κάνετε άμεσα. Αύριο να έχει λυθεί το θέμα».

fimes.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις