ΣΙΝΕ

Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Αντωνία Καλλιμούκου: η νέα οργισμένη απάντηση από την πανελίστρια!!!


Τι αναφέρει με οργισμένο τρόπο σε e-mail που έστειλε η Αντωνία Καλλιμούκου!!!
Η Αντωνία Καλλιμούκου παίρνει θέση σε όσα ακούγονται τα τελευταία 24ωρα γύρω από το όνομά της, σχετικά με την υπόθεση σύλληψης γνωστής πανελίστριας από τις Βουλγάρικες αρχές προ 5μηνου για μαστροπεία. Όπως αναφέρει το...
 tromaktiko.blogspot.gr η Αντωνία Καλλιμούκου έστειλε ένα e-mail οργισμένη για τα δημοσιεύματα.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση η σιωπή δεν είναι χρυσός. Δε μιλάνε, αυτοί που φοβούνται. Γιατί όπως είπε ο Κένεντι:
«Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλο είναι το ψέμα. Επανέλαβε το αρκετά συχνά και οι μάζες θα το θεωρούν ως αλήθεια».
Δυστυχώς υπάρχουν συγκεκριμένοι άθλιοι δημοσιογράφοι και site που για να κερδίσουν μερικά κλικ γράφουν και φωτογραφίζουν έξυπνα μια πρώην εστεμμένη, πανελίστρια σε καθημερινή εκπομπή με μεγάλη τηλεθέαση και μπλα μπλα,που στην δεδομένη χρονική στιγμή είμαι μόνο εγώ.
Θα τους στείλω στη δικαιοσύνη και θα ξεφτιλίσω με στοιχεία την δημοσιογραφική τους αθλιότητα. Για όσους δε με ξέρουν κι αναρωτιούνται, θα με μάθουν στην πορεία. Ειδικά ένας συγκεκριμένος δημοσιο-κάφρος που ζει και αναπνέει για να σπιλώνει υπολήψεις θα υποφέρει. Η Αντωνία Καλλιμούκου δεν δέχεται παιχνίδια που μπορεί να την βλάψουν. Είναι καθαρή, δεν πουλιέται και παλεύει να την βγάλει με ένα μισθό. Φιλαράκι εσύ, ξέρεις ποιος, ο σκατόψυχος. Wait for me.
ΜΕ ΚΑΘΑΡΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΘΑΡΡΟΣ ΖΗΤΑΩ ΑΠ” ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ Κ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΟΜΑΙ, ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΠΙΛΩΣΟΥΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ- Η ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΜΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΕΙ ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ: ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΑ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΤΑΤΟΥΑΖ.
Υ.Σ: Σε προκαλώ. Αν έχεις στοιχεία, βγάλτα και δεσμεύομαι να μη σου κάνω μήνυση. Να δούμε πόσο μάγκας είσαι.
Αντωνία Καλλιμούκου
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΤΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΣΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις