ΣΙΝΕ

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ποιος Έλληνας ηθοποιός είχε ξεχάσει ότι παντρεύεται [φωτο]

Απίστευτο και όμως αληθινό! 
Ο πασίγνωστος Έλληνας πρωταγωνιστής ...Πέτρος Φιλιππίδης πήγε σε εκπομπή ανήμερα του γάμου του γιατί είχε ξεχάσει ότι παντρεύεται. Ο Γιώργος Παπαδάκης μίλησε στο περιοδικό TV Glam και αναφέρθηκε στους καλεσμένους που έχει στις εκπομπές του και στο πώς τους χειρίζεται.
Εκεί ήταν που έκανε και την μεγάλη αποκάλυψη! «Αν δείτε πόσους ανθρώπους είχα καλεσμένους όλα αυτά τα χρόνια στην πρωινή εκπομπή θα εκπλαγείτε. Δεν υπάρχει πρόσωπο από τον καλλιτεχνικό χώρο το οποίο να μη μου έχει μιλήσει όλα αυτά τα χρόνια. Για παράδειγμα, ο Πέτρος Φιλιππίδης έχει έρθει στην εκπομπή 18 φορές. Μάλιστα, την ημέρα του γάμου, του ενώ τον είχαμε κλείσει καλεσμένο, είχε ξεχάσει ότι παντρεύεται!» τόνισε χαρακτηριστικά.

Πώς πιστεύει ότι θα διαμορφωθεί το τηλεοπτικό τοπίο από τη νέα σεζόν; «Πρέπει να γίνει καλύτερη διαχείριση των χρημάτων που υπάρχουν. Να μπουν πράγματα πιο φρέσκα και από ανθρώπους πιο φρέσκους.»

Αυτή τη στιγμή ο Γιώργος Παπαδάκης έχει δύο εκπομπές: «Η πρόταση για το «Sold out» δεν μου έγινε γιατί βρήκαν στο πρόσωπό μου τον ιδανικό άντρα, αλλά επειδή από τους διαθέσιμους εσωτερικά ήμουν ο εύκαιρος. Μου ζήτησαν να βοηθήσω το πρόγραμμα του σταθμού. Μου είπαν «Ή εσύ θα κάνεις ή κανείς άλλος. Όχι γιατί είσαι καλός, αλλά γιατί δεν έχουμε σκοπό να βγούμε στην αγορά να βρούμε πρόσωπο».

fimes.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις