ΣΙΝΕ

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Ποια παρουσιάστρια αποκάλυψε πως είναι «σκύλα» με τους συνεργάτες;

Ποια Ελληνίδα παρουσιάστρια αποκάλυψε πως είναι μέγαιρα με τους συνεργάτες της; 
Τι δήλωσε η παρουσιάστρια...
Μαρία Μπακοδήμου που ήταν καλεσμένη σήμερα στο «Πρωινό mou». Η παρουσιάστρια του Star Μαρία Μπακοδήμου μίλησε στην Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα για την ζωή της, αλλά και την σχέση που έχει με τους συνεργάτες της εκπομπής της.

Η Μαρία Μπακοδήμου παραδέχθηκε πως είναι πιο σκληρή από το Φώτη, με αποτέλεσμα πολλές φορές να είναι η «κακή» της υπόθεσης. «Είμαι δύσκολη. Δεν είμαι αγενής, αλλά επειδή είμαι πολύ εργατική είμαι απαιτητική. Δεν μπορώ την τεμπελιά. Εγώ φωνάζω περισσότερο, είμαι ο κακός.
Οι συνεργάτες περίμεναν τον Φώτη με λαχτάρα και μετά έμπαινα εγώ, η Μέγαιρα!». Παρότι σκληρή στη δουλειά, η Μαρία Μπακοδήμου έχει την ίδια βασική ομάδα συνεργατών εδώ και πολλά χρόνια.


ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ



Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις