ΣΙΝΕ

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

10 γυναικείες ατάκες που άλλαξαν τη ροή της ιστορίας!!!

Διαβάστε 10 γυναικείες ατάκες που άλλαξαν τη ροή της ιστορίας...
- «Μωρό μου;

Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;» - Εύα
- «Και μην τολμήσεις να έρθεις αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο»
– Πηνελόπη
- «Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε»
- Μήδεια
- «Άντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό»
– Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου
- «Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!!!»
– Η γυναίκα του Ιούδα !
- «Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό...» - Εύα Μπράουν 1940
- «Αγάπη, σήμερα λέω πάρουμε το κάμπριο»
– Τζάκι Κέννεντι 1963
- «...και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τοίχος και εμείς όχι»
– Κυρία Ούλμπριχτ 1961
- «Γιώργο, ο αχαΐρευτος ο γιος μας πάλι δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο. Πρέπει να βρούμε έναν τρόπο για να μπει!»
- Δέσποινα Παπαδοπούλου 1973
- «Οσάμα, θα πάω στη Νέα Υόρκη με τη μαμά – με διαφορετικές όμως πτήσεις»
– Η Κυρία Μπίν Λάντεν
astrology.gr

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις