ΣΙΝΕ

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ελληνίδα πρωταγωνίστρια εξομολογείται: «Ανάβω κερί στο Facebook, γιατί με βοήθησε να διαχειριστώ την κατάθλιψη»!

Η καταξιωμένη πρωταγωνίστρια εξομολογήθηκε πώς κατάφερε να διαχειριστεί την κατάθλιψη...
Δεν αισθανόταν όπως είπε άνετα να μιλήσει σε κάποιο ψυχολόγο και πέρα από τους...
φίλους την βοήθησε και το facebook. «Ακούω πολλούς που πηγαίνουν σε ψυχολόγους, αλλά εμένα δεν μου κάνει "κούκου" να πάω σε έναν άγνωστο και να αρχίσω να του λέω τα προβλήματά μου. Ευτυχώς, έχω καλούς φίλους που μπορούν να με κατευθύνουν και ανάβω κερί στο Facebook, γιατί με βοήθησε να διαχειριστώ την κατάθλιψη. Μπορεί, εκεί που νιώθω ότι είμαι χάλια, να κάνω chat με κάποιους διαδικτυακούς μου φίλους και να νιώσω αμέσως καλύτερα.

Μου έχει τύχει να βγω και ραντεβού με κάποιον που γνώρισα μέσω του Facebook. Μπορεί να μην προχώρησε σε σχέση, αλλά έχω κάνει πολλούς φίλους. Μην πας μακριά! Πριν από λίγες μέρες χρειάστηκε ένα συγγενικό μου πρόσωπο αίμα. Συζητώντας, με τη διευθύντρια του Ιπποκράτειου, επειδή είχα απελπιστεί γιατί δεν μπορούσαμε να βρούμε πουθενά, με προέτρεψε να κάνω μία ανάρτηση στο Facebook. Πραγματικά, τρεις άγνωστοί μου άνθρωποι, προσφέρθηκαν να με βοηθήσουν και σώθηκε ο άνθρωπος», δήλωσε η Τζόυς Εϋείδη στο περιοδικό «DownTown Κύπρου».



ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ



Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις