ΣΙΝΕ

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Ελληνίδα μαθήτρια δημοτικού με μεταθανάτια εμπειρία πήγε στην κόλαση και ζωγράφισε αυτό που είδε!!! (Φωτος + video)

Η 9 χρονη Μαρία Αντωνίου είχε μια μεταθανάτια εμπειρία μετά απο τρακάρισμα πέρσι στην εθνική οδό αθηνών – λαμίας. Όταν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο απεβίωσε. Οι γιατροί δήλωσαν οτι...
ήταν νεκρή για 11 λεπτά μέχρι που η καρδιά της άρχισε να χτυπάει ξανά…
Όταν συνήλθε μετά απο μέρες ζωγράφισε αυτά που είδε στο “ταξίδι” της.
Παρακάτω έχουμε τις δηλώσεις της όπως της έδωσε στον δημοσιογράφο Νίκο Καζάκο (για το www.deite-to.com )
- Είμουν στο νοσοκομείο και πονούσα. Τότε έκλεισα τα ματάκια μου και ένας κύριος ήρθε και με πήρε και πετάγαμε. Ήταν ξανθός και είχε γαλανά μάτια. Τον ρώτησα ποιος είναι και είπε οτι είναι άγγελος και θα μου δείξει πως είναι ο παράδεισος και η κόλαση.
Εγώ δεν πονούσα πλέον αλλά ήμουν στεναχωρημένη γιατι δεν θα έβλεπα την μανούλα και τον μπαμπα μου ξανά.

- Τον ρώτησα αν ήταν ο Χριστούλης και μου είπε οτι όχι, είναι ένας αγγελος αλλά θα δω και τον χριστούλι… Έτσι αρχισαμε να πετάμε προς τα κάτω… μεχρι που φτάσαμε στην κόλαση… Εκεί είδα πολλά άσχημα πράγματα που παθαίνουν οι κακοί άνθρωποι.
Είδα καζάνια να βραζουν με πισσα μεσα, και ειχε και λαβα . και άνθρωποι καιγοντουσαν μέσα και ήταν πολύ άσχημα.
μύριζε θειάφι.
Τον ρώτησα τι κάναν αυτοι και ειναι εδώ και μου είπε οτι ειναι πολυ κακοι άνθρωποι … κλεφτες , δολοφόνοι, βιαστες
Μετά είδα και άλλα πραγματαν αλλα δεν θέλω να τα πω… στεναχωριέμαι Μετά πάντως τον ρώτησα (τον Άγγελο) αν θα ξαναδω τους γονείς μου και τα αδερφάκια μου , και είπε οτι πρέπει να γυρίσω πίσω και να πω σε ολους τι είδα… για να ξέρουν τι παθαίνουν οι κακοί άνθρωποι…
-Θέλετε να δείτε τις ζωγραφιές μου, όπως οι παπάδες που ήρθαν να με ρωτήσουν τι είδα ? ήταν και κάποιοι απο άλλες χωρες και ρωταγαν…

(Σε αυτό το σημείο η Μαρία έτρεξε και μας εφερε το μπλοκ ζωγραφικής της…)











Δείτε εδώ την υπόθεση της μικρής Μαρίας σε βίντεο!


deite-to.com
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ; ΚΑΝΕ LIKE... ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ

Γίνετε φίλοι μας, στη σελίδα μας στο facebook: http://www.facebook.com/vatolakkiotis
Στείλτε μας τις απόψεις σας, τα άρθρα σας, τις καταγγελίες σας και οτιδήποτε θέλετε στο email: kostasdigos@yahoo.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

xalarwste,lew egw.hmarton.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ 9 ΕΤΩΝ Η ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΚΑΣΟ

Δημοφιλείς αναρτήσεις